هیوز: در اولدترافورد به دنبال پیروزی خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال استوک سیتی گفت: حریف بعدی شیاطین سرخ، لایق جایگاهی که در آن قرار دارند، نیستند.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان مارک هیوز یکشنبه آینده در سفرشان به اولدترافورد تلاش خواهند کرد تا در هفتمین بازی فصل جدید به نخستین پیروزی شان دست پیدا کنند. سفالگران هم اکنون در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر از آخر دوم هستند و در پی این هستند تا به نخستین پیروزی خود در تئاتر رویا ها از سال 1976 دست پیدا کنند.

ژوزه مورینیو پس از پیروزی دو شب گذشته تیمش برابر زوریا گفت که انتظار بازی سختی را برابر استوک سیتی دارد و خاطر نشان کرد که حریف بعدی شیاطین سرخ، لایق جایگاهی که در آن قرار دارند، نیستند.

هیوز در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما در خواب غفلت نیستیم و این تصور را نداریم که بدون تلاش مضاعف می توانیم فصل مان را دگرگون کنیم.

خیلی از مردم گمان می کنند که ما تیم خوبی هستیم که هم اکنون در جایگاهی است که مختص به آن نیست. مشخصاً نتایج ما تا کنون ما را در رتبه ای قرار داده که خواهان حضور در آن نیستیم ولی در دو بازی گذشته مان بیشتر به فرم قدیمی خود نزدیک شدیم و خیلی از افراد این امر را ذکر کرده اند، حتی مربیان تیم های حریف.

با وجود شروعی ضعیف، هیوز کماکان جاه طلب است. او که شاید به دلیل مشکل جو آلن از ناحیه همسترینگ قادر به استفاده از هافبک ولزی اش نباشد، اضافه کرد: در حالتی ایده آل، ما خواهان نخستین پیروزی مان در فصل جدید هستیم. مطمئنیم که به زودی این مهم از راه خواهد رسید.من تیمی مصمم را در زمین تمرین دیدم که می خواهد به جایگاه واقعی اش بازگردد. اعتماد به نفس ما ضربه نخورده است؛ یقینا در پی پیروزی هستیم حتی اگر کسب آن در این بازی دشوار باشد. حدود 40 سالی است که آنجا پیروزی کسب نکرده ایم اما اگر به دنبال نخستین پیروزی مان در اسرع وقت هستیم، چرا در اولدترافورد آن را به دست نیاوریم؟

604/602

کد خبر: 682754

وب گردی

وب گردی