از چک سفید هدایتی تا جای خالی برای دژاگه

با جدایی مهاجم العربی از این تیم شایعات پیوستن او به پرسپولیس بیشتر شد.

به گزارش ایسکانیوز، چند وقتی بود که اشکان دژاگه با مسولان باشگاه العربی به مشکل برخورده بود و سران باشگاه چندین بار با این ملی پوش جلسه برگزار کردند تا به صورت توافق قراردادش را فسخ کنند. روز گذشته هم دژاگه به صورت قطعی از العربی جدا خواهد شد.

از قطر تا پرسپولیس

با جدایی دژاگه از العربی پروژه پیوستن این بازیکن به پرسپولیس قوت گرفت و باید دید این ملی پوش برای بازی در لیگ ایران با چه تیم هایی وارد مذاکره شده است.بدون شک پرسپولیس یکی از تیم های خواهان وی بوده و نمایندگان باشگاه با او از چند ماه گذشته وارد مذاکره شده اند.

از زندی و شاپور زاده تا دژاگه و پرسپولیس

بازیکنانی مثل امیرشاپور زاده و فریدون زندی بازیکنانی بودند که در لیگ برتر ایران حضور یافتند اما موفقیت چندانی نداشتند و مجددا به لیگ های خارجی بازگشتند.دژاگه هم با سابقه ای که از این بازیکنان دارد می ترسد در تیم های شهرستانی برود واگر هم به ایران آمد در تیم های بزرگ پایتخت توپ بزند.

تکذیب پیوستن دژاگه به پرسپولیس

چند روز گذشته وقتی بازیکن تیم ملی در کش و قوس جدایی از العربی قرارداشت در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس خبرنگاران از برانکو ایوانکوویچ درباره شایعه جذب اشکان دژاگه پرسیدند و سرمربی سرخپوشان نیز این موضوع را منتفی شده دانست.با این حال بعید نیست که تیم فوتبال پرسپولیس دژاگه را در صورت توافق جذب کند.

چک سفید امضا هدایتی برای کاپیتان تیم ملی

شاید باورتان نشود اما هدایتی عابربانک معروف پرسپولیس چک سفید امضا آماده کرده است تا در صورت موافقت برانکو برای جذب دژاگه در اختیار باشگاه قراردهد.هرچند برانکو حضور این ملی پوش در پرسپولیس را منتفی دانسته است اما برخی نزدیکان باشگاه پرسپولیس به صورت پنهانی با او وارد مذاکره شده اند.

یک جا خالی برای پرسپولیس

گولچ بازیکن خارجی پرسپولیس چند وقتی است که در تمرینات تیمش شرکت نکرده و اگر این بازیکن به تهران بازنگردد قراردادش به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد.اگر این بازیکن قراردادش فسخ شود یک جای خالی برای پرسپولیس باز می شود و دژاگه می تواند به پرسپولیس بیایید.

603

کد خبر: 682764

وب گردی

وب گردی