شمار دکل‌های شرکت ملی حفاری به مرز ٨٠ می رسد

تعداد دکل‌های حفاری شرکت ملی حفاری ایران تا پایان امسال به مرز ٨٠ دستگاه می رسد.

به گزارش ایسکانیوز از شرکت ملی حفاری ایران، ناصر قلی پور، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، از حفاری و تکمیل یکصدمین حلقه چاه نفت و گاز از سوی این شرکت در سال ٩٥ در مناطق خشکی و دریایی خبر داد.

وی افزود: عملیات این چاه با کاربست دستگاه حفاری ٥٧ فتح روز جمعه (نهم مهرماه) در منطقه دهلران پایان یافت.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: این چاه که در یکی از مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران قرار دارد، توسعه ای است و تا عمق بیش از چهار هزار و ٦٠٠ متری آن حفاری شده است.

قلی پور اظهارکرد: از یکصد حلقه چاه حفر شده از ابتدای امسال تاکنون، ٣٣ حلقه توسعه‌ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و ٦٦ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این‌که در این مدت ٧٥ دکل حفاری خشکی و دریایی شرکت در بیش از ١٠ استان کشور در مدار عملیات قرار داشته است، گفت: مجموع متراژ حفاری در این دوره زمانی ١٦١ هزار و ٥٦٠ متر گزارش شده است.

وی گفت: بیشترین تمرکز دکل‌های حفاری این شرکت در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین پروژه‌های حفاری کلید در دست در میدان‌های مشترک در جنوب غرب کشور است.

قلی پور با اشاره به برنامه‎های این شرکت برای افزایش تعداد دکل‎های حفاری، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده انتظار می‌رود شمار دستگاه‌های حفاری این شرکت تا پایان امسال به مرز ٨٠ دکل می رسد.

607/602

کد خبر: 682785

وب گردی

وب گردی