طرح‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به بهره‌برداری رسید

در آستانه سی امین سالروز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، ساختمان های آزمایشگاه مرکزی و دانشکده فنی و مهندسی این واحد با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در این مراسم که دکتر حمید میرزاده، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، ساختمان آزمایشگاه مرکزی واحد تهران شمال با 141 آزمایشگاه و کارگاه و 14 کلاس آموزشی در 7 طبقه با زیربنای بالغ بر 24 هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید.

همچنین رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال را که در 7 بلوک با زیر بنایی حدود 23 هزار و 500 متر مربع ساخته شده است، افتتاح کرد.

دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر اتاق های ریاست و معاونت، کارکنان آموزش و مالی، بیش از 160 باب کلاس و اتاق ویژه اعضای هیأت علمی، دانشجویان دکترا، مدیران گروه ها ، 4 سالن دفاعیه، کتابخانه و 2 سالن مطالعه، اتاق های ویژه لابراتوار، مجلات و فروش کتاب و سالن ثبت نام و نمازخانه دارد که مجموعه فضایی که در این مراسم برای استفاده در اختیار استادان و دانشجویان قرار می‌گیرد، 47 هزار و 500 متر مربع است.

در مراسم افتتاح ابتدا دکتر ملک معاون عمرانی واحد تهران شمال توضیحاتی درباره پروژه ها داد و سپس مهندس محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه ازاد اسلامی گزارشی از مراحل مختلف طرح تجمیع ارائه کرد.

مهندس محسن هاشمی با تاکید بر توجه بر معماری ایرانی و اسلامی در اجرای طرح تجمیع هفت پردیس دانشگاهی ، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در طول عمر خویش ٢٠ میلیون مترمربع فضای آموزشی، آزمایشگاهی، ورزشی، رفاهی برای دانشجویان ساخته که البته برنامه ما توسعه و رعایت استانداردهای جهانی و ملی است.

206/201

کد خبر: 682803

وب گردی

وب گردی