حجت الاسلام محمدی گلپایگانی :برای حمایت از نیازمندان باید بیشتر تلاش کرد

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درخصوص دستگیری و حمایت از نیازمندان جامعه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره )تا حد امکان از نیازمندان دستگیری کند

به گزارش ایسکانیوز،حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی روز یکشنبه (11 مهرماه )در آیین افتتاح 170 مسجد و کانون فرهنگی درباره فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) افزود: این فعالیت ها باید با اخلاص همراه باشد در این صورت برکت خواهد داشت.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد ابا عبدالله با خدا معامله کرد که توانست حوادث روز عاشورا را تحمل کند و ما اگر می خواهیم خدا به ما نظر کند باید متصل به اهل بیت (ع) باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی در ادامه اقامه نماز جماعت را از موارد لازم برای استمرار فعالیت مسجد بیان کرد و گفت: حضور فردی روحانی که با اخلاق خوش مردم را جذب مسجد کند ضروری است.
170 مسجد و مرکز فرهنگی در مناطق محروم به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح شد.
این مساجد و مراکز فرهنگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی هر چه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایرنا، این مساجد و مراکز فرهنگی در مناطق محروم سراسر کشور احداث و یا تکمیل شده اند که از طریق ویدیو کنفرانس گشایش یافت.
در سال های گذشته ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طریق بنیاد برکت در این زمینه فعالیت هایی داشته و تا کنون 700 مسجد و مرکز فرهنگی و مذهبی شامل مسجد، حسینیه، خانه عالم، حوزه علمیه و دارالقران در مناطق محروم کسور به بهره برداری رسیده است.
همچنین بنیاد برکت با مشارکت منطقه آزاد اروند، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یک هزار و 870 واحد مسکن محرومان را بهسازی و مقاوم سازی کرده که در روستاهای شهرستان های آبادان و خرمشهر به بهره برداری رسیده است.

202/201

کد خبر: 682832

وب گردی

وب گردی