منتخبان طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی تقدیر می‌شوند

مراسم تقدیر از منتخبان مسابقه طراحی پوستر بیست‌وسومین جشنواره کتاب سال دانشجویی و رونمایی از پوستر این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، مراسم تقدیر از منتخبان مسابقه طراحی پوستر بیست وسومین جشنواره کتاب سال دانشجویی و رونمایی از پوستر جشنواره ۱۳ مهرماه با حضور دکتر سعید پورعلی - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی -، عادل تقوی - رییس سازمان انتشارات جهاددانشگاهی - و جمعی از دانشجویان و فرهیختگان برگزار می‌شود.

در این مراسم، ضمن اعلام نتایج مسابقه طراحی پوستر بیست‌وسومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی، از پوستر این جشنواره رونمایی می‌شود.

همچنین دبیرخانه کتاب سال دانشجویی در بخش مسابقه طراحی پوستر با تشکراز حضور هنرمندان و بخصوص جوانان گرافیست و ارائه آثار پیشنهادی، پس از ارزیابی ۹۱ طرح رسیده در این مسابقه، نتایج این بخش را اعلام می‌کند و از طرف سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لوح تقدیر و هدیه‌ای به این هنرمندان اهدا خواهد شد.

این مراسم ۱۳ مهرماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ در طبقه هفتم ساختمان شماره ۱ دفتر مرکزی، سالن جلسات حوزه ریاست جهاددانشگاهی برگزار می‌شود. مراسم اختتامیه بیست‌وسومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی نیز آبان‌ماه امسال همزمان با ایام هفته کتاب برپا می‌شود.

101/206

کد خبر: 682842

وب گردی

وب گردی