واکنش نوبخت به جابجایی‌های مرتبط با استیضاح فانی

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: آقای نوبخت گفته‌است تا تعیین تکلیف مسئله استیضاح با وقوع هر تغییری در بین مدیران آموزش و پرورش در کلیه سطوح برخورد خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، فاطمه سعیدی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون امید با محمد باقر نوبخت گفت: در این جلسه نوبخت درباره برنامه ششم توضیحاتی ارائه کرد و نمایندگان فراکسیون نیز انتقادات خود را به برنامه ششم توسعه مطرح کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به موارد مطرح شده استیضاح وزیر آموزش و پرورش در این جلسه، بنده نیز نسبت به برخی اتفاقات نگران کننده از جمله وقوع تغییرات در وزارت آموزش و پرورش مانند تغییران مدیران به درخواست استیضاح کنندگان اشاره کردم.

وی افزود: فراکسیون امید تصمیم گرفت از استیضاح حمایت نکند و حتی امضا کنندگان استیضاح که وابستگی به فراکسیون امید داشتند امضای خود را پس گرفتند تا در این شرایط وزیری از دولت استیضاح نشود اما قرار نیست شاهد معامله صندلی‌های مدیران در وزارت آموزش و پرورش باشیم و استیضاح کنندگان برای وزارتخانه تعیین تکلیف کنند که چه کسی مدیر کدام استان باشد!

این عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد:‌ آقای نوبخت هم در خصوص این نگرانی گفت که از روز گذشته مقرر شد تا تعیین تکلیف مساله استیضاح شخصا با وقوع هر تغییری در بین مدیران آموزش و پرورش در کلیه سطوح برخورد کنم و این کار را انجام خواهد داد

سعیدی همچنین گفت: مساله پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش نیز مورد بحث قرار گرفت. اصلاح حکم حقوق بازشستگان طبق ماده ١٢٥ قانون مدیریت خدمات کشوری مساله ای است که باید در سازمان مدیریت حل و فصل شود تا وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش هم اصلاح شود. در این خصوص نیز نوبخت قول داد این موضوع را در سازمان مدیریت توسط کارشناسان این سازمان بررسی و برای حل آن اقدام کند.

202/201

کد خبر: 682878

وب گردی

وب گردی