جای خالی برای پیوستن بازیکن مدنظر برانکو باز شد

شمارش معکوس برای ترکیدن بمب نقل‌و انتقالات در باشگاه پرسپولیس.

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس علاقه ای به ادامه همکای با گولتس نداشت و قصد داشت این بازیکن را از لیست خارج کند و رامین رضاییان را بازگرداند که این بازیکن زیر بار نرفت.

در نهایت با خروج نام ساسان انصاری، رضاییان برگشت اما حالا جای خالی انصاری حس می شود و پرسپولیس به یک بازیکن در فاز تهاجمی نیاز دارد.

حالا گولتس خودش تیم را ترک کرده و قصد بازگشت هم ندارد و احتمالا به زودی قراردادش فسخ می شود تا پرسپولیس بتواند یک بازیکن دیگر بگیرد.

مدافع دورگه هرگز جزو بازیکنان اصلی قرار نداشت و نبود او خللی در برنامه های برانکو ایجاد نخواهد کرد و به همین دلیل وی خواستار جذب یک بازیکن تهاجمی به جای او شده است.

گزینه اصلی نیز سروش رفیعی است که نیم فصل سربازی اش به اتمام می رسد و می تواند تراکتورسازی را ترک کند. وی که ابتدای فصل هم گزینه قرمزها بود مذاکراتی مثبت با مدیران پرسپولیس انجام داده و برانکو نیز نظر مساعدی روی او دارد و احتمالا نیم فصل به طور رسمی قرمزپوش خواهد شد.

پرسپولیسی ها البته به مدافع میانی نیز همچنان نیاز دارند و بعید نیست که در نقل و انتقالات نیم فصل با انجام جابجایی هایی یک مدافع میانی جدید هم جذب کنند.

604/602

کد خبر: 682943

وب گردی

وب گردی