وقتی شایعه دست از سر پرسپولیس برانکو بر نمی دارد!

روابط سرمربی کروات پرسپولیس و مدیر همه کاره باشگاه بعد از یک دوره دوستی نیبتا طولانی، به سردی گراییده است.

به گزارش ایسکانیوز، غروب دیروز خبری در فضای رسانه ای کشور پیچید که خیلی ها از ترس تکذیب باشگاه پرسپولیس خود سانسوری کردند و از کنار این خبر گذشتند. خبر اختلاف برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری.

مضمون خبر این است که برانکو در باشگاه پرسپولیس بازخواست شده و به او گفته اند چرا قبل از جام حذفی به مرخصی رفتی؟

پیگیری همین مطلب ما را به سرنخ های جالبی می رساند. گویا قبل از سفر برانکو به کرواسی، مدیرعامل باشگاه از برانکو می خواهد سفر خود به کرواسی را به بعد از بازی حذفی مقابل قشقایی موکول کند که برانکو در جواب می گوید این بازی مهم نیست و با سه روز تمرین هم می توانیم قشقایی را ببریم.

بعد از این ادعای برانکو، طاهری به او می گوید اگر واقعا چنین اعتقادی داری بازی با قشقایی را به تعویق نیاندازیم و با فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش سرشاخ نشویم و بدون ملی پوشان بازی کنیم که برانکو این پیشنهاد را قبول می کند.

بعد از باختن مقابل قشقایی برانکو در گلایه به محمود خوردبین می گوید من که قبل از بازی گفته بودم بهتر است بدون ملی پوشان مقابل قشقایی بازی نکنیم اما باشگاه من را مجبور کرد.

این حرف به گوش طاهری می رسد و او هم به برانکو می گوید خودت قبول کردی بدون بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به شیراز بروی و با قشقایی بازی کنی و حالا هم خودت باید جوابگو باشی! اگر واقعا این بازی مهم بود، می توانستی به مرخصی نروی و سفرت به کرواسی را به بعد از جام حذفی موکول کنی.

از ما نشنیده بگیرید اما می گویند برانکو هم در جواب طاهری گفته حذف از جام حذفی را گردن من نیاندازید و من را مقصر جلوه ندهید که در این صورت ناچار می شوم حرف هایی را که نباید، بزنم!

احتمالا حرف هایی که برانکو گفته ناچار شوم می زنم درباره طریقه جذب دو بازیکن اوکراینی است!

گفتنی است؛ این خبر تنها در حد شنیده هاست و هنوز کسی آن را تایید با تکذیب نکرده است.

604/602

کد خبر: 683038

وب گردی

وب گردی