سردار دهقان: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی منجر به قوام اقتصاد کشور می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر تاثیرگذاری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر شکوفایی اقتصاد کشور در آینده گفت: این تاثیرگذاری منجر به قوام اقتصاد ما می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در سفر به استان زنجان در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام محرم به مردم حسینی استان اظهار داشت: در این سفر به همراه مسؤولان استان از پروژه‌هایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین ذیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی فعال هستند، بازدید می‌شود.
وی بررسی سرمایه‌ها، تکمیل ظرفیت‌ها و مشکلات موجود را از دیگر اهداف سفر به زنجان دانست و اضافه کرد: مسائل، مشکلات و موانع موجود برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای از جمله برنامه توسعه ششم کشور و همچنین مشکلات بین دستگاهی هم برای کمک به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این سفر بررسی می‌شود.
وزیر دفاع با تاکید بر اینکه دولت دستورالعمل‌های خاصی را برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی لحاظ کرده است، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های روی داده پیش‌بینی می‌شود، اهداف دولت در این حیطه محقق شود.
سردار دهقان با تاکید بر اینکه تغییرات لازم طی چند ماه گذشته برای رفع موانع موجود در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی لحاظ شده است، ادامه داد: با این تغییرات سرعت کارها تسریع یافته و تاثیرگذار خواهد بود.
وی تاکید کرد: تغییرات روی داده برای مقابله با مشکلات محیطی بروز کرده برای اقتصاد کشور ما مفید فایده خواهد بود تا در آینده شاهد شکوفایی اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.
وزیر دفاع با تاکید بر تاثیرگذاری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر شکوفایی اقتصاد کشور در آینده افزود: این تاثیرگذاری منجر به قوام اقتصاد ما می‌شود.
سردار دهقان اتکای اقتصاد کشور به ظرفیت‌های داخلی را از دیگر نتایج اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: این نوع اقتصاد ما را بی نیاز می‌کند.

202/201

کد خبر: 683090

وب گردی

وب گردی