دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل کاملترین ابزار دامپزشکی را دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: این واحد دانشگاهی در حوزه دامپزشکی یکی از دانشگاه‌های معتبری است که دارای تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی، بیمارستانی و کاملترین ابزار دامپزشکی برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام دکتر حسن قلی‌پور در مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی که با حضور استادان فرهیخته دامپزشکی استان، معاونان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده علوم پایه واحد بابل برگزار شد، بیان کرد: دامپزشکی در سراسر دنیا دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای است در کشور ما هم ارزش و اعتبار خوبی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: درس خواندن در این حوزه ذوق و شوق بالای می‌خواهد و هنر و دوست داشتن دام یک هنر استثنایی است، که شما دانشجویان رشته دامپزشکی از این هنر برخوردارید.

وی تأکید کرد: اگر ما حمایت از دام و حیوانات می‌کنیم به خاطر خودمان است و برای بقای زندگی نیاز مبرم به حیوانات و محصولات آن داریم.

قلی پور اظهار کرد: توصیه من به شما دانشجویان دامپزشکی این است که فقط اکتفا به دکتری دامپزشکی نکنید درس بخوانید و تخصص رشته مورد نیاز جامعه را به دست آورید.

وی افزود: «همه شما فرزندان ما هستید با تمام وجود برای پیشرفت و اقتدار علمی تان تلاش خواهیم کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل نیز با تبریک روز ملی دامپزشکی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در سطح کشور به لحاظ رتبه علمی و پژوهشی جزو دو سه تا دانشگاه رشته دامپزشکی کشور است و این افتخار با وجود شما دانشجویان علمی پژوهشی این واحد دانشگاهی بدست آمد.

دکتر هادی زاده معلم با توجه به حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بابل، افزود: «از قلی پور با توجه به تلاش‌های زیادی برای ارتقای سطح علمی و آموزشی این دانشگاه کرد درخواست می‌کنیم که همت و تلاش خود را همانند سال‌های گذشته بیشتر کرده و با معلومات کمک می کنم تا مشکلات حل شود، هرآنچه ما تا به حال خواستیم رئیس واحد بابل برای این رشته تهیه و خریداری کرد.

رئیس نظام دامپزشکی مازندران با بیان اینکه مدیریت قلی پور برای احیای رشته دامپزشکی و کیفیت علمی یک ارزش و ستودنی است، بیان کرد: شما دانشجویان در سلامت جامعه نقش مهمی دارید، دامپزشکی یک از رشته‌های کاربردی و تاثیرگذار در کشور است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل افزود: در دنیا قدرت زمانی دست کسانی بود که جمعیت و ارتش و سلاح بیشتری داشتند، امروز کسانی می توانند احساس قدرت کنند که علم و دانش کشورشان ارزش آفرین باشد، اگر دانش آموختگان این رشته ارزش آفرینی بکنند آن وقت می توانیم احساس غرور کنیم.

دکتر حسینی فر رئیس دانشکده دامپزشکی واحد بابل هم با تبریک این روز بزرگ به عملکرد علمی پژوهشی دانشجویان دامپزشکی پرداخت و گفت: رشته دامپزشکی یکی از مهمترین و بهترین رشته آموزشی این واحد دانشگاهی است که دانشجویان آن در فعالیت‌های علمی و پژوهشی و قبولی در دکتری تخصصی همیشه موفق هستند.

در پایان از نفرات برتر علمی، پژوهشی، کارآفرین، فرهنگی و هنری و از قبولشدگان دکتری تخصصی با لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

101

کد خبر: 683169

وب گردی

وب گردی