رسولی از ترکیب جدید شورای عالی سیاستگذاری در هفته جاری خبر داد

عضو بنیاد امید ایرانیان گفت: در ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان تلاش شده تا نهایت پوشش برای همه ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی باشد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان با اشاره به نوع ترکیب جدید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان اظهار داشت: در ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان تلاش شده تا نهایت پوشش برای همه ظرفیت‌های اصلاح‌طلبی باشد. پیش بینی می‌کنم که ظرف هفته جاری ترکیب جدید این شورا مشخص شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان، شورای هماهنگی اصلاحات را اقناع خواهد کرد گفت: بله؛ بنا شده تا احزاب عضو شورای هماهنگی اکثریت را در ترکیب جدید شورای عالی داشته باشند. همچنین بدون استثنا دبیران کل احزاب شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب، عضو شورای عالی هستند. به عبارت دیگر، محور اصلی و اکثریت احزاب در شورای عالی با خاستگاه حزبی خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران که آیا در ترکیب جدید شورای عالی اصلاح‌طلبان شاهد حضور اصولگرایان نزدیک به طیف علی لاریجانی خواهیم بود، گفت: انتخاب افراد از فراکسیون امید جهت ملحق شدن به ترکیب شورای عالی اصلاح‌طلبان، توسط خود فراکسیون انجام می‌شود و در این میان فردی مداخله نمی‌کند.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان در ترکیب جدید شورای عالی اصلاحات، مجددا به چه میزان در پی دستیابی به ترکیب خود پیش از انتخابات مجلس هستند، عنوان کرد: پیش بینی می‌کنم که ترکیب جدید شورای عالی، اصلاح‌طلبانه خواهد بود. شورای عالی اصلاحات، سازماندهی تشکیلاتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات پیش رو است و طبیعتا ترکیب آن کاملا ماهیت اصلاح‌طلبی خواهد داشت.

202/201

کد خبر: 683188

وب گردی

وب گردی