دیدار اعضای هیات رییسه واحد سقز با قهرمان المپیک ساحلی ویتنام

 اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز همراه کارکنان این دانشگاه دیداری با سیدکاوه سلیمانی پرچم دار تیم ملی ایران وقهرمان المپیک ساحلی ویتنام داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، در این دیدار ابتداء آقای دکتر کیوان شافعی رییس واحد سقز ضمن اعلام اینکه بنده ماموریت دارم پیام تبریک دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر کیانی دبیر هیات امنای استان و دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و همچنین پیام تبریک تمامی اساتید ، کارکنان و دانشجویان واحد سقزبه سلیمانی برسانم ازتلاشها سید کاوه سلیمانی به خاطر موفقیت در اهتزاز پرچم کشورمان و افتخار آفرینی برای ایران اسلامی قدردانی نکرد.

او در ادامه گفت: میرزاده جایگاه والایی برای امور ورزشی قائل بوده و جایگاه آن را در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی تا سطح معاونت ارتقاء بخشیده که این مهم نشان از اهمیت مسأله ورزش نزد وی دارد.

دکتر شافعی حضور سلیمانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پرچم دار تیم ملی دراین مسابقات را افتخار دانشگاه دانست و اضافه کرد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برای قهرمانان ورزشی تسهیلات ویژه ای در نظر خواهد داشت و زمینه را برای ادامه افتخار آفرینی دانشجویان در میادین بین المللی فراهم خواهد کرد.

در پایان از جانب اعضای هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز لوح تقدیر و هدیه ای به کاوه سلیمانی اهدا شد.

لازم به ذکر است، سید کاوه سلیمانی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز افتخارات گوناگونی را برای کشورمان در سالیان متمادی کسب کرده که در ذیل به برخی از آن اشاره می شود.

سال 1389 مسابقات آسیا و اقیانوسیه در استرالیا کسب مدال طلا

سال 1391 مسابقات جهانی جام ریاست جمهوری در تهران از مجموع 28 نفر عضو تیم ملی کسب مقام اول و مدال طلا

سال 1393 مسابقات المپیک ساحلی تایلند تنهای طلای کاروان ورزشی ایران

سال 1395 مسابقات المپیک ویتنام مدال طلا و مقام اول ، حضور به عنوان پرچم دار تیم ملی ایران

101

کد خبر: 683295

وب گردی

وب گردی