خدمت به مردم بزرگترین تبلیغ است و مردم  انتخاب اصلح خواهند داشت

یک فعال سیاسی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید زمان را برای خدمت رسانی به مردم از دست بدهیم گفت:‌ خدمت به مردم بزرگترین تبلیغ است و مردم به خوبی تشخیص داده و انتخاب اصلح خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، عباس منصوری آرانی اظهار کرد: وقتی اخلاقیات ملاک فعالیت‌های انتخاباتی قرار گیرد افراد برای دستیابی به مقام و پست به هر قیمت اقدام نمی‌کنند و هدف، وسیله را توجیه نخواهد کرد، در نتیجه جامعه از فضای دو قطبی فاصله می‌گیرد.

وی افزود: زمانی که فضای انتخاباتی از حالت دو قطبی و تخریب‌گری فاصله بگیرد، شایسته سالاری معنادار می‌شود و افراد و جریان‌ها فقط از نقاط قوت خود سخن می‌گویند تا مردم آگاهانه هر فرد، روش و برنامه‌ای را که می‌پسندند انتخاب کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نظام کشور ما بر بنای اخلاق و ارزش‌هاست خاطر نشان کرد: در نظام اخلاقی همه افرادی که در قدرت قرار می‌گیرند به دنبال خدمت به مردم هستند بنابراین عرصه قدرت را عرصه خدمت رسانی به جامعه می‌دانند و در این صورت جنگ قدرت شکل نمی‌گیرد.

منصوری آرانی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید زمان را برای خدمت رسانی به مردم از دست بدهیم گفت:‌ خدمت به مردم بزرگترین تبلیغ است و مردم به خوبی تشخیص داده و انتخاب اصلح خواهند داشت.

این فعال سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشات گرفته از بعثت پیامبر و بعثت پیامبر بر مبنای اخلاقیات است، در گفتگو با ایسنا تصریح کرد: همه جریان های سیاسی باید بازگشتی به آرمان‌های اوایل انقلاب داشته باشند و در ایام باقی مانده تا انتخابات بر اساس برادری و دوستی، تفاوت‌های سلایق و رویکردها را فهم کرده و خدمت به مردم را ملاک عمل قرار دهند.

202/201

کد خبر: 683348

وب گردی

وب گردی