ترامپ: تظاهرات نژادپرستانه هرماه در حال رخ دادن است

دونالد با تغییر موضع سیاسی خود، در تلاش است رای دهندگان اقلیت‌های آمریکا را جلب کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وب‌سایت واشینگتن پست؛ دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، در آخرین سخنرانی خود آمریکا را یک کشور تقسیم‌شده خواند و اظهار کرد تظاهرات نژادپرستانه هرماه در حال رخ دادن است. به نظر می‌رسد این اظهارات وی در ارتباط با افزایش سطح تظاهرات به دلیل خشونت‌های پلیس علیه اقلیت‌های آمریکایی است.

ترامپ در این سخنرانی گفت: "ما کشوری با سطح اختلاف بالا هستیم و به نظر می‌رسد این اختلاف هر هفته در حال افزایش است. ما هرماه شاهد تظاهرات خیابانی هستیم. فردی به من گفت که این تظاهرات به نژاد مربوط نمی‌شوند؛ اما تمام آن‌ها تظاهراتی مربوط به نژاد هستند."

ترامپ سپس تعدادی از شهرهایی را که تظاهرات اخیر در آن‌ها رخ‌داده است نام برد. وی در تلاش است تا خود را قهرمان اقلیت‌های آمریکا معرفی کند و اظهار کرده وقایعی که برای آمریکایی‌های سیاه‌پوست و دیگر اقلیت‌ها در حال رخ دادن است، بسیار "غیرمنصفانه" است.

در همین حال اظهارات ترامپ در خصوص بسیاری از مهاجران باعث خشم اقلیت‌های آمریکایی شده است و وی تنها در هفته‌های اخیر تلاش کرده تا رای سیاه‌پوستان را جلب کند.بر اساس جدیدترین آمار منتشرشده هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات، با فاصله زیادی از حمایت سیاه‌پوستان برخوردار است.

201/208

کد خبر: 683431

وب گردی

وب گردی