وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت جوی کشور طی سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، احد وظیفه با اشاره به وضعیت هوا طی سه روز آینده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز می گوید: در سه روز آینده کل کشور از جوی آرام برخوردار است گرد و خاکی که چند روز پیش شاهد آن بوده این نیز در حال برطرف شدن است و وزش باد آن چنانی پیش بینی نشده است.

او ادامه می دهد: دما در کل و کشور در حال افزایش است سامانه ای طی چند روز اخیر از کشور گذشت و باعث افت نسبی دما در بیشتر نقاط کشور به ویژه در سواحل شمال و شمال غرب ایجاد کرد و نقاط شمال غربی و تهران را تحت تاثیر قرار داد و باعث افزایش دمای 5 درجه ای تهران شد این تغییرات چند درجه ای دما تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

وظیفه می افزاید: همچنین سامانه بارشی به سمت شرق کشور در حال حرکت است که در روز های سه شنبه و چهارشنبه در برخی نقاط شمال شرق بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی تهران تاکید می کند: وزش ملایم باد در روز سه شنبه پیش بینی می شود، همچنین در روز سه شنبه و چهارشنبه تا حدودی با افزایش آلاینده ها روبرو خواهیم شد.هم چنین آسمان تهران صاف است و هوا به طور نسبی خنک تر می شود.

105/106

کد خبر: 683457

وب گردی

وب گردی