برنامه های دهه اول محرم از زبان معاون فرهنگی دانشجویی واحد علوم دارویی

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم دارویی افعالیت‌های فرهنگی دهه اول محرم در این واحد را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ابراهیم بلالی معاون فرهنگی دانشجویی واحد علوم دارویی با بیان اینکه رسالت مهم دانشگاه حفظ و انتقال ارزشهای قیام مکتب عاشوراست؛ اظهار داشت: این واحد نیز به منظور ارتقاء فرهنگی دانشجویان در دهه اول ماه محرم، برنا مه های متنوع فرهنگی را برنامه ریزی و در دست اجرا دارد.

بلالی در ادامه درباره اقدامات انجام شده گفت: کلیه دانشکده ها سیاه پوش شده اند و ایستگاه فرهنگی محرم با همکاری کانونهای فرهنگی دانشجویان در دانشکده‌ها برپا شده است که با اهدای بسته فرهنگی محرم از بازدیدکنندگان استقبال می شود.

معاون فرهنگی دانشجویی واحد افزود: طبق زمان بندی خاصی برنامه های شعر خوانی عاشورایی، سخنرانی با عنوان آموزه های مکتب عاشورا، پخش فیلم مختارنامه با تحلیل اندیشمندان مجرب در آن، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان " محرم از دید دوربین های دانشجویان واحد علوم دارویی" همایش عاشورا شناسی، نشست دانشجویی امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه های آماده شده در این ایام است.

وی در پایان گفت: روزانه دعای زیارت عاشورا در نمازخانه برگزار می شود و با مشارکت کارکنان ، اساتید و دانشجویان بین دانشگاهیان نذری پخش میشود.

101

کد خبر: 683487

وب گردی

وب گردی