حسین هدایتی؛ از هواداری تا حاشیه سازی!

ردپای پررنگ حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین تهران در خریدهای نادرست پرسپولیس!

حسین هدایتی، هوادار متمول فوتبال که نامش را با مالکیت باشگاه متمول استیل آذین تهران بر سر زبان‌ها انداخت، جز جدایی ناپذیر حواشی و البته فعالیت‌های نقل و انتقالاتی دو سه سال اخیر پرسپولیس بوده‌است.

عابر بانک فوتبال ایران که حتی یک‌بار تا آستانه خرید باشگاه پرسپولیس و تکمیل روند خصوصی سازی این تیم محبوب نیز پیش رفته‌است، آچار فرانسه اقتصادی سال های اخیر سرخپوشان بوده است.

هدایتی که بارها خودش را یک هوادار ساده پرسپولیس دانسته‌است، از خرید سکو های آزادی و رایگان کردن بلیط ورزشگاه برای هواداران گرفته تا پرداخت حق فسخ چند میلیاردی محمدرضا خلعتبری و پرداخت پیش پرداخت ستارگان برای عقد قرارداد با سرخپوشان، از هیچ فعالیتی برای تیم محبوبش دریغ نکرده ولی آیا به راستی، این کمک های مالی به سود پرسپولیس بوده‌است؟

این هوادار ساده فوتبال که در فصل نقل و انتقالات تابستان، پیج اینستاگرامش را تبدیل به یک پایگاه معتبر خبر رسانی باشگاه در خصوص نقل و انتقالات کرده بود و تمامی فعالیت های تیم در بازار تابستان را پیش از سایت رسمی باشگاه اعلام می‌داشت، تبدیل به چهره نخست پرسپولیسی‌ها در تابستان شده‌بود. در حالی که در اخبار کلیک خورده خبرگزاری‌ها و سایتهای ورزشی در پنجره نقل و انتقالات، نام هدایتی بیشتر از اسامی طاهری، ترکاشوند و دیگران به چشم می‌خورد، هر چند حواشی حاج حسین، فقط مثبت نبوده‌اند.

هرچند در پرونده نقل و انتقال وحید امیری، چک حامل عابر بانک در قواره پیش پرداخت، بمب نقل و انتقالات را به طرف پرسپولیس گسیل داشته، ولی به گفته صمد ابراهیمی، یک‌بار هم مذاکره وی از طرف باشگاه برای تمدید قرارداد آقای گل و بدقولی در پرداخت، مهدی طارمی را از پرسپولیس دور و روانه فوتبال ترکیه کرده‌است.

آخرین حاشیه هدایتی اما، مربوط به آنتونی گولتس می‌شود. در حالی که با تمجید های حاج حسین از این مدافع پیش از پیوستنش به پرسپولیس که 24 ساله‌است، قدش 197 سانتی‌متر است، گل قهرمانی تیمش را در فینال لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده، دو پسته است و در کنار حسینی و بیرانوند دفاع تیم را بیمه می‌کند، هواداران پرسپولیس انتظار پیوستن فابیو کاناوارو به تیمشان را می‌کشیدند!، مدافع مذبور بدون بازی کردن و حضور یک دقیقه‌ای خود بر روی نیمکت، با هفت سکونشینی در آستانه جدایی از تیم و فسخ قرارداد قرار دارد.

اگر از نقل قول عجیب روز گذشته هدایتی مبنی بر اینکه از ابتدا با جذب آنتونی گولتس مخالف بوده و کاش این هزینه را برای یک بازیکن داخلی انجام می‌دادند و تناقض با تعاریف اولیه‌اش از گولتس چشم پوشی کنیم، اطلاع دادن وی از مقادیر دویست هزار و سی هزار یورویی، انگشت اتهام را به سمت مدیریت باشگاه کشانده و ابهام بزرگی را پیش روی طاهری و نحوه بستن قراردادش قرار داده است.

در حالی که هنوز ترکش های انتقاد بی سابقه وزیر از ریخت و پاش مسئولان استقلال تمام نشده، اظهار نظر های هدایتی درباره پرداختی باشگاه به این بازیکن استرالیایی و تفاوت 500 میلیونی ادعای وی و طاهری، می‌تواند برای سرپرست بی‌حاشیه سرخپوشان، دردسری جدید درست کند. کادر مدیریت باشگاه که پیش از این درباره نحوه و چرایی خرید بازیکنان خارجی بی‌کیفیت در مظان اتهام قرار داشت، حالا دردسر جدیدی را یدک خواهد کشید و این در حالیست که پرسپولیس برای پیمودن مسیر قهرمانی در لیگ برتر، تنها به آرامش و دوری از حاشیه نیاز دارد.

به نظر شما، فعالیت‌ها و همچنین حواشی یک هوادار متمول مانند حسین هدایتی، در مجموع به سود یک باشگاه دولتی خواهد شد؟

604/602

کد خبر: 683538

وب گردی

وب گردی