بهروان: برگزاری جام حذفی در تعطیلی به نفع باشگاه هاست

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: 13و 14 آبان ماه دو بازی جام حذفی است.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا بهروان در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: مراسم قرعه کشی جام حذفی میزبان و میهمان که قرار است 13 و 14 ماه آتی برگزار شود را انجام می دهد. در این قرعه کشی سرپرست های نماینده های تیم خودشان قرعه کشی را بر می دارند. یک قرعه کشی توسط خود افراد برداشته می شود. نماینده حراست سازمان لیگ هم حضور دارد که شائبه ای پیش نیاید. 13و 14 آبان ماه دو بازی جام حذفی است و بعد از سوریه مرحله یک شانزدهم را داریم که در روزهای 27 و 28 آبان برگزار می شود.

وی درباره وضعیت میزبانی تیم ها گفت: اگر تیمی دوبار میزبان باشد یا دو بار مهمان بازی سومشان برعکس می شود.امیدوارم کسانی که میزبان شدند وظایف میزبانی شان را درست انجام دهند. میزبانان به مهمانان رسیدگی کنند و شرایط را برایشان فراهم کنند.

بهروان درباره کناره گیری تیم ها از جام حذفی بیان داشت:12 تیم در این دوره مسابقات کناره گیری کردند که دوتای آنها دقیقا در روز برگزاری مسابقات کنار کشیدند. دنبال راهکاری هستیم که درواقع این اتفاقات دیگر رخ ندهد. اولین راهکار این است که دوسال آن تیم را محروم کنیم و به کمیته انضباطی آن ها را بفرستیم. طوری هم نباشد که مالی باشد. چون اگر مالی باشد ممکن است تیم بگوید مثلا 5 میلیون بابت این کناره گیری ضرر می دهم. از لحاظ اقتصادی بهترین بعدی که جام حذفی این است که میانبر خیلی خوبی برای آسیایی شدن و به آسیا رفتن است. چراکه تیمی با چند بازی به آسیا می رود ولی در لیگ برتر 20،30 بازی انجام می شود.

وی همچنین اظهار داشت:آئین نامه مشخص است و تیم هایی که باید برایشان قرعه کشی انجام می شد، انجام شد. همه فرصت کافی دارند تا خودشان را برای این دیدارها آماده کنند و فکر می کنم به نفع باشگاه ها باشد که در این تعطیلات این دیدارها انجام شود.

وی افزود: در این رقابت ها تیم های ناشناخته می توانند خودشان را نشان دهند و مقابل تیم های بزرگ خوب کار کنند. در فوتبال امروز باید به حریفان احترام گذاشت. دیگر نمی توان به دید یک بازی دوستانه به این مسابقات نگاه کرد و باید کاملا جدی در آن شرکت کرد.

بهروان درباره برگزاری بازی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا گفت: برای دیدار ایران و کره همه چیز پیش بینی شده است. در ایام شهادت حضرت اباعبدالله(ع) هستیم. همه تمهیدات اندیشیده شده است. ما امروز در فدراسیون و سازمان لیگ جلساتی را در این باره داشتیم. همچنین هماهنگی های لازم با شورای تامین و استانداری انجام شده است. انشاالله در آن روز بتوانیم قدر روز عاشورا و تاسوعا را بدانیم و در کنار آن تیم ملی هم بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد.

604/602

کد خبر: 683564

وب گردی

وب گردی