استقبال دانشگاهیان واحد بین‌المللی خرمشهر از 78 شهید دوران دفاع مقدس

رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس به همراه مسئولان لشکری و کشوری در مراسم استقبال از 78 شهید دوران دفاع مقدس حضور به هم رساندند.

به گزارش ایسکانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس در مراسم استقبال از 78 شهید دوران دفاع مقدس با قدردانی از حضور حداکثری مردم شهیدپرور خرمشهر در این مراسم، گفت: حضور پررنگ و همیشگی خانواده معزز شهدا در استقبال از پیکر مطهر این رهروان حسینی فضایی خاص به مراسم استقبال از شهدا بخشیده است.

دکتر مهدی بصیرت ادامه داد: مظلومیت شهدایی که پس از سال‌ها غربت به میهن اسلامی بازگشتند، یاد سالار شهیدان را در دل‌ها زنده کرد. اکنون که ما با آرامش مشغول به زندگی و ادامه تحصیل هستیم، این را به خون پاک شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس مدیونیم و ان‌شاءلله بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مشمول شفاعت آن مردان بی ادعا قرار گیریم.

براساس این گزارش، پیکر 78 شهید دوران دفاع مقدس از مناطق عملیاتی زبیدات، شرق دجله، مجنون، ام‌الرصاص و غرب اروندرود تفحص شده است که پس از ورود و انجام مراسم استقبال به شهرستان شوش منتقل می‌شود و امروز (سه‌شنبه 13 مهر) نیز از مقابل سپاه شوش با استقبال مردم شهیدپرور به سمت حرم مطهر حضرت دانیال نبی، تشییع شده و مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدا در این حرم مطهر برگزار می‌شود.

101

کد خبر: 683586

وب گردی

وب گردی