تمام گزینه‌های ورودی و خروجی استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل

علیرضا منصوریان هنوز موفق نشده به ترکیب دلخواهش در تیم استقلال دست پیدا کند.

به گزارش ایسکانیـوز، هفته هفتم لیگ شانزدهم تمام شد ولی استقلال منصوریان هنوز نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. آنها هنوز به رتبه ای تک رقمی در این فصل نرسیده اند و برای دیدن اولین پیروزی شان مجبور شدند تا هفته هفتم صبر کنند.

مهمترین مشکل استقلال را عدم شناخت منصوریان می دانند. او با جو استقلال به عنوان سرمربی آشنا نیست و البته ترکیب اصلی تیمش را هم هنوز نشناخته است. مثلا استقلال این فصل هنوز مدافع چپ ندارد و هر بازی، یک نفر فرصت حضور در زمین را پیدا می کند.

با اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، بعید است این مشکل به زودی حل شود. منصوریان از همین حالا به نیم فصل فکر می کند و تغییر و تحولاتی که باید در تیمش ایجاد شود. او نام 4 بازیکن را در لیستش نوشته که باشگاه باید مقدمات حضورشان را در نیم فصل فراهم کند و لازمه این ورود، خروج نام 4 بازیکن است.

روزبه چشمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده و محمدرضا خلعتبری بازیکنانی هستند که منصوریان معتقد است با حضورشان پازل تاکتیکی استقلال «اوکی» می شود و این تیم به «فرشینگ» کامل می رسد.

منصوریان از همین حالا نام بازیکنانی که باید از فهرست تیمش خارج شوند را هم تهیه کرده است؛ در صدر این لیست امین حاج محمدی قرار دارد که دیگر بعید است حتی رنگ نیمکت و فهرست 18 نفره را ببیند. از بین محسن کریمی و بهنام برزای هم یک نفر در نیم فصل به تیمی دیگر (احتمالا استقلال خوزستان) قرض داده می شوند که احتمال دومی خیلی بیشتر است. میعاد یزدانی هم دیگر بازیکنی است که قرضی (شاید هم قطعی) استقلال را ترک می کند. فولاد و سپاهان خواهان او هستند. میثم مجیدی هم در این فهرست قرار داشت ولی نمایش او در جام حذفی باعث شده منصوریان دچار تردید شود. اگر مجیدی بتواند نظر منصوریان را جلب کند و شهباززاده برگردد، آنگاه آرش افشین از استقلال می رود.

602/401

کد خبر: 683643

وب گردی

وب گردی