دعوا بر سر هیچ ،قتل بر سر پوچ/دعوای یک جگرکی و کبابی برسر چرخ کردن گوشت

بر سر چرخ کردن گوشت با هم درگیر شدیم و من او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.» اینها بخشی از اعترافات جوانی است که صاحب یک کبابی را با چاقو به قتل رسانده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبر جنوب چندی قبل به دنبال تماس های مردمی با فوریتهای پلیسی ١١٠ ماموران در جریان وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل قرار گرفته و تیمی از کارآگاهان را برای رسیدگی موضوع به محل حادثه اعزام کردند.

با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد یک جوان دقایقی پیش در جریان نزاعی فردی به شدت دچار خونریزی و به بیمارستان منتقل شده اما در بیمارستان فوت کرده است.

تحقیقات ماموران نشان می داد که نزاع خیابانی بین دو جوان که یکی صاحب کباب فروشی و دیگری جگرفروشی بودند اتفاق افتاده است.

در حالی که تعدادی از اعضای خانواده مقتول برای طرح شکایت در پلیس آگاهی بودند، سرنخ های دیگری به دست آمد.

به این ترتیب پروندهای با موضوع «قتل عمد» تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار شعبه ویژه قتل پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران در گام نخست، تحقیقات از شاهدان جنایت را آغاز کردند که در جریان آن مشخص شد مقتول در زمان حادثه با مغازه ای که در همسایگی اش بوده درگیر شده و متهم با ضربات چاقو او را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری شده است.

به این ترتیب دستگیری این جنایتکار به عنوان متهم اصلی پرونده در دستور کار قرار گرفت با این حال مراجعه به خانه او سودی نداشت و متهم پیش از این خود را پنهان کرده بود. با این حال تحقیقات ماموران برای دستگیری او ادامه داشت تا سرانجام متهم دستگیر شد.

متهم در جریان بازجویی انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلافات جزیی با مقتول اعلام کرد و در شرح جزئیات حادثه گفت: روز حادثه قربانی برای چرخ کردن گوشت به مغازه ام آمد و از من خواست گوشت را چرخ کنم اما قبول نکردم با هم درگیر شده و من او را با چاقو به قتل رساندم.این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

105105

کد خبر: 683655

وب گردی

وب گردی