دانشکده پزشکی دانشگاه تهران صاحب ساختمان جدید می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از تاسیس ساختمان جدید دانشکده پزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر کار کلنگ‌زنی برای تاسیس این دانشکده انجام شده است و تلاش می‌کنیم روند ساخت و ساز امسال و سال آینده با سرعت بالایی ادامه یابد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر علی جعفریان در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه احداث ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران امسال شروع می‌شود، اظهار کرد: در محوطه پردیس دانشگاه علوم پزشکی تهران فضایی برای احداث ساختمان جدید دانشکده پزشکی تعیین شده است و این ساختمان در ضلع غربی ساختمان فعلی دانشگاه تاسیس می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقدمات احداث ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه تهران انجام شده است، گفت: کار کلنگ‌زنی این ساختمان مدت‌ها شروع شده بود اما به دلیل برخی مشکلات نظیر مجوز کار ساخت آن به تعویق افتاد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بهره‌برداری از ساختمان جدید دانشکده پزشکی این دانشگاه را منوط به تامین اعتبارات کافی دانست و گفت: این طرح از نظر ساخت و سازی طرحی دو ساله است اما اینکه در نهایت چه زمانی ساخت آن به اتمام رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد بستگی به میزان اعتبارات و بودجه تزریقی به آن دارد.

جعفریان در پایان با تاکید بر اینکه بودجه ساخت دانشکده جدید پزشکی دانشگاه تهران را دولت تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان اعتبارات در نظر گرفته برای ساختمان جدید دانشکده پزشکی دانشگاه تهران محدود است اما اگر بتوانیم ساخت آن را در سال جاری شروع کنیم وضعیت تامین بودجه آن در سال آینده بهتر خواهد بود.

108/108

کد خبر: 683674

وب گردی

وب گردی