احتمال بازگشت نایجل فاراژ به رهبری حزب استقلال انگلیس

رئیس موقت حزب استقلال انگلیس (UKIP) اعلام کرد: حزب استقلال اعلام کرده به دنبال تغییر و تحولات اخیر در این حزب و استعفای دیان جیمز از رهبری این حزب احتمال بازگشت رهبر جنجال برانگیز سابق این حزب یعنی نایجل فاراژ به جایگاه رهبری مطرح شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه اندیپندنت، در حالی که حزب استقلال انگلیس در شوک از دست دادن رهبر خود دیان جیمز به سر می‌برد دورنمای بازگشت نایجل فاراژ، رهبر سابق به جایگاه رهبری حزب استقلال به منظور ایجاد ثبات در آن افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا پل اوکدن، رئیس موقت حزب استقلال بعد از تحولات اخیر گفت که با فاراژ گفت‌وگو کرده و تاکید کرد: "غیرممکن نیست" که او بار دیگر به جایگاه رهبری بازگردد. حتی با وجود آنکه خود فاراژ این احتمال را رد کرده است.

عرصه برای بازگشت فاراژ به رهبری حزب استقلال انگلیس پس از آن به وجود آمده که دیان جیمز شب گذشته از رهبری این حزب کنار کشید و گفت: اختیارات کافی برای اعمال تغییراتی را که از نظرش ضروری هست، ندارد.

اوکدن اظهار کرد: اگرچه فاراژ گفته است که دوباره رهبری حزب استقلال را قبول نخواهد کرد اما شخصا با این سیاستمدار گفت‌وگو کرده و او گفته است که "آماده خدمت کردن" است.

اوکدن به بی‌بی‌سی گفت: نایجل فاراژ خیلی صریح موضع‌اش را گفته است. او هنگامی که استعفا کرد صراحتا موضع‌اش را گفته بود و من با او یک مکالمه داشتم. فاراژ یک مرد بزرگ است و عمیقا دل مشغولی حزب استقلال را دارد و همان گونه که پیش از این نیز این دل مشغولی را داشته همچنان خواهد داشت. او به دنبال چیزی است که بیشترین منفعت را برای حزب استقلال داشته باشد.

اوکدن خاطرنشان کرد: نایجل فاراژ بدون تردید برای خدمت کردن به هر ترتیبی که بتواند به ویژه در دو ماه چالش برانگیز آینده آماده خواهد بود.

304/201

کد خبر: 683811

وب گردی

وب گردی