اشتری: در 6 ماه نخست امسال بیش از 13 میلیون خدمات به مردم ارائه شده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از 13 میلیون خدمات به مردم ارائه شده است. خدماتی که ثبت می شود از خدماتی است که روزانه مأموران ناجا در سطح شهرها ، چهارراه ها ، مرزها و ... انجام می دهند . در این مدت 14 میلیون تماس با سامانه 110 و 197 توسط مردم برقرار شده است. 

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تسلیت ایام شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت و با خیر مقدم به مهمانان به ویژه ریاست شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: امروز من و همکارانم این میزبانی را افتخار و توفیق می دانیم و از تعامل و همکاری بسیار خوب شما عزیزان با همکارانم در مراکز انتظامی و سراسر کشور تشکر می کنم.

فرمانده ناجا افزود: حقیقتا ریاست شورای فرهنگ عمومی استان تهران همیشه با بزرگواری تمام ما را کمک ، هدایت و راهنمایی می کند و ما قدردان این لطف هستیم.

او با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و با اشاره به شعار هفته ناجا همه با هم برای امنیت و آرامش افزود: ان شاء الله بتوانیم در طول سال بر مبنای این شعار اقدام و عمل کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: امنیت از بالاترین و برترین نعمت ها در کشور است و اگر نگاهی به کشورهای اطراف و منطقه کنیم بیشتر متوجه این امنیت خواهیم شد.

او افزود: اگر امنیت نباشد ، کسب و کار ، اقتصاد ، دانش ، پیشرفت، فناوری و توسعه نیست و همه ابعاد توسعه در پناه امنیت ایجاد می شود. امنیتی پایدار خواهد بود که در کنار آن نیز توسعه و پیشرفت باشد.

سردار اشتری افزود: این امنیت را مدیون لطف الهی، شهدا ، هدایت های مقام معظم رهبری ، اقتدار و انسجام نیروهای مسلح و پشتیبانی و حضور مردم هستیم و باید قدردان این امنیت باشیم.

او با اشاره به دیدار روز گذشته فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری گفت: تأکید معظم له بر ارتقاء امنیت بود و همه با هم باید امنیت را تقویت کنیم.

فرمانده ناجا ادامه داد: امروز ناجا با وسعت و تنوع مأموریت و گستردگی در جغرافیای کشور یکی از نهادهایی است که بیشترین خدمات دهی به مردم را دارد.

او افزود: در 6 ماه نخست امسال بیش از 13 میلیون خدمات به مردم ارائه شده است. خدماتی که ثبت می شود و این جزء خدماتی است که روزانه مأموران ناجا در سطح شهرها ، چهارراه ها ، مرزها و ... انجام می دهند و در این مدت 14 میلیون تماس با سامانه 110 و 197 توسط مردم برقرار شده است.

105/106

کد خبر: 683812

وب گردی

وب گردی