آمادگی واحد مراغه برای همکاری تحقیقاتی ، آموزشی و پژوهشی با نیروی انتظامی

محمد رضا ولیلو گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه بسیار بزرگ مراغه آمادگی خود را برای همکاری تحقیقاتی ، پژوهشی و آموزشی با نیروی انتظامی شهرستان ویژه مراغه اعلام می کند.

به گزارش ایسکانیوز، محمد رضا ولیلو رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در نشست مشترک بررسی چالشها و آسیب های اجتماعی با حضور فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان مراغه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش ایثارگرانه سربازان دلاور و حافظان امنیت کشور گفت: بزرگترین سرمایه برای یک مجموعه و تشکیلات لشکری و کشوری ، اعتماد مردم است که خدارا شکر این اعتماد در حد بسیار خوب بین مردم و نیروهای خدوم انتظامی کشور برقرار است و هر چقدر بتوانیم این اعتماد را بیشتر جلب کنیم ، مردم به حاکمیت اعتماد بیشتری خواهند داشت.

وی با تبریک انتصاب جدید سرهنگ رضااصلانی فر به سمت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ویژه مراغه گفت: خدارا شکر که امروزه رویکرد نیروی انتظامی بیشتر بر پایه پیشگیری است نه مچ گیری . دستگیری مجرم خوب است اما از آن بهتر این است که اجازه و فرصت داده نشود جرمی صورت گیرد. ایجاد نظم اجتماعی می تواند بهتر از همه باشد . فرهنگ سازی برای رانندگی می تواند جلوی جلوی خیلی از تخلفات را بگیرد .

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مراغه خاطر نشان کرد:« اثر بخشی اقدامات نیروی انتظامی با پشتوانه مطالعه و تحقیق بیش از پیش بوده و نتایج عالی در پی خواهد داشت . دانشگاه آزاد اسلامی مراغه آمادگی کامل خودرا درخصوص همکاری علمی ، تحقیقاتی و پژوهشی با نیروی انتظامی شهرستان اعلام می کند.

سرهنگ رضا اصلانی فر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مراغه در این دیدار ضمن تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی مراغه بخاطر ایجاد این فرصت گفت : پیش قدمی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه در برقراری ارتباط متقابل با نیروی انتظامی در راستای آسیب شناسی ناهنجاریهای اجتماعی ، ستودنی و قابل تقدیر است . بی شک همکاری با یک مجموعه علمی بزرگ مانند دانشگاه آزاد اسلامی و استماع نظرات ، انتقادات و پیشنهادات اساتید ، کارمندان و دانشجویان در راهبری مجموعه انتظامی شهرستان بزرگ مراغه تأثیرات مثبت فراوانی خواهد داشت .

ایشان با استقبال از پیشنهاد همکاری متقابل با دانشگاه آزاد اسلامی و انعقاد تفاهم نامه آموزشی و تحقیقاتی فی مابین ، آمادگی کامل نیروی انتظامی شهرستان مراغه را برای برگزاری دوره های آموزشی ، ارائه رساله های تحقیقاتی با موضوعات اجتماعی اعلام کرد.

101

کد خبر: 683877

وب گردی

وب گردی