شفیعی: بازیکنان تراکتور پیر نیستند/ قلعه نویی در کارش جدی است/شخصی من را تهدید به اخراج از تراکتورسازی کرد

پوریا پورعرب_ مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: یکی از مسوولان به من گفت اگر در تراکتور بمانم جایی در این تیم نخواهم داشت.

خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال تراکتور این روز ها به عنوان یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش تبدیل شده و عملکرد خوبی داشته است و به این بهانه با او تماس گرفتیم و مصاحبه انجام دادیم که ماحصل آن را می خوانید:

شناخت کاملی از فولاد نداشتیم

شناخت کاملی از فولاد یاسوج نداشتیم و بازی خوبی مقابل این تیم ناشناخته انجام دادیم.در نیمه اول می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما نتوانستیم توپ هایمان را به گل تبدیل کنیم.اما در نیمه دوم روی هوشیاری مهاجمان توانستیم دو گل به ثمر برسانیم و فولاد را شکست دهیم.ما از اول می دانستیم که فولاد حریف سرسختی است و باید حواسمان را جمع کنیم.

آرزو می کنم قهرمان لیگ و جام حذفی شویم

در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برم .از روزی که با تراکتورقرارداد بستم تمام تلاش را انجام دادم تا بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم .آرزو می کنم که بتوانیم امسال با تراکتور دو جام قهرمانی را بالای سر ببریم.تراکتورسازی شایسته رسیدن به قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است و به نظرم رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست.

قلعه نویی در کارش جدی است

کار با مربی بزرگی مثل قلعه نویی شرایط خاص خود را دارد و او کارش را با جدیت دنبال می کند و خوشبختانه توانسته ام تا امروز خواسته های ایشان را برآورده کنم.با برنامه ای که سرمربی تیم برای بازیکنان دارد بدون شک می توانیم قهرمان لیگ شویم.

شخصی به من گفت در تراکتور بماند اخراجم می کند

اهل چاپلوسی نیستم و بهترین خاطراتم با تیم تراکتور سازی است.4 سال است که در تبریز حضور دارم و افتخار حضور در تیم بزرگ تراکتورسازی را دارم .می توانستم ابتدای فصل به تیم های دیگری بروم و پول بیشتری بگیرم اما ترجیح دادم قرارداد خود را تمدید کنم و در تبریز بمانم.البته شخصی به من گفت که اگر در تراکتور بماند من را از تیم اخراج می کند و جایی در بین سرخپوشان نخواهم داشت و یکی از دلایلی که با چند تیم وارد مذاکره شدم همین بود.

تراکتورسازی پیر نیست

عملکرد خوب ربطی به سن و سال ندارد و به نظرم در حال حاضر بهترین بازیکنان لیگ سنشان بالا است و آنها با استفاده از تجربیاتشان به تیم ها کمک می کنند.در ابتدای فصل برخی گفتند بازیکنان پیر در تراکتورسازی حضور دارند و همان بازیکنان الان جزو تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم ما هستند. یکی از مهم ترین نکات اصلی در فوتبال سالم زندگی کردن است و اگر بازیکنی راه و روش اشتباهی را انتخاب کند در آینده ضرر خواهد کرد و آسیب جدی می بیند.

ترسناک ترین بازیکن لیگ

در بین بازیکنان چهره خشنی دارم و همه بر این باور هستند که در زندگی هم عصبی هستم اما بازیکنان خط دفاعی باید محکم و استوار باشند تا مانع حمله مهاجمان به دروازه خودی باشند.سال گذشته عکسی از من منتشرکردند و گفتند ترسناک ترین بازیکن لیگ هستم اما باور کنید که خشن نبوده و مهربان هستم.(باخنده)

603/602

کد خبر: 683905

وب گردی

وب گردی