بوسکتس: انتقام یورو را از ایتالیا خواهیم گرفت

هافبک تیم ملی اسپانیا گفت: با هدف انتقام شکست در رقابت های یورو ۲۰۱۶ به مصاف ایتالیا خواهیم رفت.

به گزارش ایسکانیوز، در مرحله انتخابی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تیم های فوتبال ایتالیا و اسپانیا روز پنج شنبه در تورین به مصاف هم خواهند رفت.

در نشست خبری که پیش از این بازی برگزار شد، سرخیو بوسکتس هافبک دفاعی لاروخا درباره این بازی به خبرنگاران و رسانه های خبری گفت: در یورو ۲۰۱۶، در مصاف با ایتالیا تیم ما اشتباهاتی داشت، اما در دیدار این هفته برای جبران و انتقام آن شکست به میدان خواهیم رفت. مسئله مهم در این رقابتها صعود به جام جهانی است. این بازی برای دو تیم حکم مرگ و زندگی نخواهد داشت، اما در هر صورت صدرنشینی برای دو قدرت بزرگ فوتبال اروپا بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

هر دو تیم ایتالیا و اسپانیا پس از رقابت های یورو دست به تغییر مربیان خود زدند. بوسکتس در این باره هم اینگونه نظرش را بیان کرد: ایتالیا با همان سیستم بازی های یورو به میدان خواهد آمد؛ یعنی با سه هافبک مرکزی و دو بال کناری جلو مدافعان. آنها با قلب خود بازی می کنند. پس ما هم باید کنترل توپ و میدان را در دست بگیریم و برنامه های خود را در زمین پیاده کنیم.

بوسکتس درباره مربیان قبلی و فعلی تیم ملی اسپانیا هم اظهار نظر کرد و تفاوت آنها را اینگونه برشمرد: هر دو مربی تقریباً با یک شیوه کار می کنند اما لوپتگی به کارهای تاکتیکی اهمیت بیشتری می دهد. بازیکنان اسپانیا هم اکثراً همان بازیکنان چند ماه پیش هستند؛ اما با روی کار آمدن مربی جدید، دوران تازه ای در تیم ملی آغاز خواهد شد.

سرخیو بوسکتس ۲۹ ساله صحبت های خود را اینگونه به پایان برد: در ماه سپتامبر دو بازی بسیار خوب انجام دادیم که سطح انتظارات از تیم ما را بسیار بالا برد. پس باید باز هم ذهنیت پیروز شدن را در تیم خود نهادینه کنیم تا بتوانیم مثل گذشته فاتح تورنمنت های بزرگی مثل جام جهانی و یورو شویم. امیدواریم در بازی این هفته برابر ایتالیا بتوانیم عملکرد شایسته ای داشته باشیم.

604/602

کد خبر: 683911

وب گردی

وب گردی