ارتقاء تعاملات بین المللی پلیسی از رویکردهای ناجا

رئیس پلیس بین الملل ناجا، گفت: پلیس بین الملل جمهوری اسلامی ایران با توجه به مأموریت های خود در حوزه بین الملل، همواره تلاش می کند از فرصت ها در راستای همکاری های منطقه ای و بین المللی بهره ببرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار مسعود رضوانی در هفتمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با سفرا و کارداران مستقر در تهران گفت: امید است این حضور زمینه ساز ارتقاء همکاری ها و تعاملات بین المللی باشد .

او افزود: پلیس بین الملل با توجه به مأموریت های خود در حوزه بین الملل با رویکرد اجتماعی همواره تلاش می کند از فرصت ها در راستای توسعه امنیت و نظم بهره برداری کند و در این راستا همکاری های منطقه ای و بین المللی را در دستور کار قرار داده است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا بیان کرد: با توجه به گستردگی جرایم باید نگاه و رویکردمان فراملی و فرا مرزی باشد و در راستای کاهش جرایم تعاملات صورت بگیرد و تعلل دراین امر می تواند خسارات جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه تعاملات و به منظور تبادل اطلاعات پلیسی و ایفای نقش موثر در سطح جهان برای مبارزه با تروریست ، جرایم سایبری، قاچاق مواد مخدر و کالا و ... با سایر کشورها همکاری دارد.

سردار رضوانی افزود: در 6 ماهه نخست امسال در راستای همکاری و تعاملات بین المللی با بیش از 30 کشور، تیم های تخصصی مبادله شده است و طی این مبادلات مجرمان بسیاری نیز شناسایی شده اند.
105/106

کد خبر: 683917

وب گردی

وب گردی