دکتر میرزاده خبر داد: با تخلفات در هر سطح و زمینه ای در دانشگاه آزاد اسلامی برخورد می کنیم

دکتر میرزاده در جلسه هیات رییسه با بیان اینکه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدها در هر سطحی که باشند باید مطیع قوانین و مقررات و حافظ منافع دانشگاه باشند گفت: با تخلفات در هر سطح و زمینه ای برخورد می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، صدو هفتاد و هفتمین جلسه هیات رییسه دانشگاه در محل سازمان مرکزی با حضور دکتر میرزاده و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر میرزاده ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان بندهایی از ترجیع بند مشهور محتشم کاشانی را برای حضار قرائت کرد و به لزوم استفاده از ادبیات غنی و فاخر فارسی برای بزرگداشت این قیام بزرگ تاکید کرد.

دکتر میرزاده با اشاره به فیوضات و برکات این ایام ابراز امیدواری کرد دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در آیین های فاخر و معنوی به مفهوم واقعی این حادثه بزرگ دست یابند.

دکتر میرزاده در این جلسه با بیان اینکه مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدها در هر سطحی که باشند باید مطیع قوانین و مقررات و حافظ منافع دانشگاه باشند گفت: با تخلفات در هر سطح و زمینه ای برخورد می کنیم.

دکتر فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به ارائه گزارشی از مصوبات کمیسیون شماره یک هیات رییسه پرداخت. وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای قوانین مجلس و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مقررات آموزشی پیشتاز است، افزود: با هر گونه تخلف در خصوص ثبت نام دانشجویان به شدیدترین وجه برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینک داوطلبان و دانشجویان نیز باید هوشیار باشند، گفت: داوطلبان هر کجا تخلفی در خصوص ثبت نام مشاهده کردند از طریق مرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات و نیز دفتر پیگیری ویژه ریاست شکایات خود را مطرح کنند.

دکتر سید طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از کمیسیون شماره 2 هیات رییسه گفت: کمیسیون شماره 2 علاوه بر رسیدگی به مسائل متعدد و مربوط به امور دانشجویی و فارغ التحصیلان و مدارک تحصیلی مصوباتی نیز در خصوص یکپارچگی در برگزاری جشنواره ها و همایش ها ویژه صرفه جویی در این همایش داشته است.

همچنین به پیشنهاد معاونت دانشجویی و فرهنگی مصوب شد شوراهای راهبردی هر معاونت در خصوص جشنواره ها و همایش ها تصمیم گیری قاطعی انجام دهند.

در این جلسه رییس مرکز سنجش و پذیرش ضمن ارائه گزارشی از روند جذب دانشجو و انتخاب رشته اعلام کرد که انتخاب رشته بدون آزموون کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و نیز انتخاب رشته و ویرایش انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد و دکترا تا ساعت 24 روز جمعه 16 مهرماه ادامه خواهد داشت.

در انتهای جلسه نیز مدیرکل امور بین الملل گزارشی در خصوص مراحل تاسیس واحد بین الملل عمان و فعالیت های صورت گرفته ارائه داد.

101

کد خبر: 683962

وب گردی

وب گردی