آیفون ۷ در آزمایش‌های باتری سربلند بیرون نمی‌آید

یکی از شکایت‌های معمول کسانی که آیفون دارند، مشکل تمام شدن زود باتری گوشی‌های‌شان است. با این که هم نرم‌افزار و هم سخت‌افزار گوشی‌های‌اش را خودش می‌سازد، با این حال، در نهایت برای اینکه بتواند با گوشی‌های دیگر رقابت کند، کاری جز افزایش ظرفیت باتری برایش باقی نمی‌ماند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، اپل برای اینکه از نظر ظاهری آیفون‌های خودش را زیبا و باریک نگه دارد، در چند سال اخیر ظرفیت باتری گوشی‌های‌اش را تغییر نداده است و این موضوع، در مقایسه با گوشی‌های دیگر بازار بسیار خودنمایی می‌کند. طبق گزارش موسسه‌ی آماری Which?، گوشی جدید اپل یعنی آیفون ۷ از نظر وضعیت باتری حتی نزدیک به پرچم‌دارهای اندرویدی سال ۲۰۱۶ هم نیست.

همانطور که می‌توانید در تصویر زیر ببینید، آیفون ۷ به هنگام صحبت کردن در یک تماس ۳G حدود ۷۱۲ دقیقه دوام می‌آورد. این مقدار به هنگام استفاده از اینترنت ۳G برابر با ۶۱۵ دقیقه است. از سوی دیگر،‌ پرچم‌دار شرکت HTC می‌تواند با یک بار شارژ، ۱۸۵۹ دقیقه تماس ۳G برقرار کند و ۷۹۰ دقیقه هم اینترنت ۳G ارایه دهد. رتبه‌ی دوم هم LG G5 است که می‌توان با یک بار شارژ، ۱۵۷۹ دقیقه با آن صحبت کرد. گلکسی S7 سامسونگ هم با اختلاف بسیار کمی پایین‌تر از LG G5 قرار گرفته.

با این اوصاف، اگر می‌خواهید یک گوشی جدید بخرید و باتری برای‌تان موضوعی مهم است، شاید iPhone 7 انتخاب مناسبی برای شما نباشد.

108/108

کد خبر: 683984

وب گردی

وب گردی