ایتالیا- اسپانیا/انتقام خشم سرخ در تورین

دو تیم ایتالیا و اسپانیا امشب(15 مهرماه) ساعت 22:15 در ورزشگاه یوونتوس آره نا واقع در شهر تورین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش ایسکانیوز، ایتالیا و اسپانیا در حالی از ساعت 22:15 امشب به وقت تهران بازی دوم خود در گروه هفتم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی را در ورزشگاه «یوونتوس آره‌نا» انجام می‎‌دهند که به قول جان‌لوئیجی بوفون اسطوره‌ای هنوز خاطره آخرین رویایی 2 تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 از خاطره‌ها پاک نشده است؛ جایی که ایتالیا با 2 گل مدافع عنوان قهرمانی را از جام بیرون انداخت.

دو تیم در طول یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا موفق شد اسپانیا را شکست داده و به دور یک چهارم نهایی صعود کند. با این حال نسبت به سه ماه پیش تغییرات بسیاری در دو تیم به وجود آمده است. هر دو تیم سرمربی خود را عوض کرده اند و لوپتگی روی نیمکت اسپانیا و ونتورا روی نیمکت ایتالیا می‌نشید. پس از یورو ایتالیا به همراه ونتورا در 2 بازی خود یک شکست و یک پیروزی به دست آورده و در سوی دیگر، لوپتگی هر دو دیدار خود را با برتری به پایان رسانده است.

مسلما اسپانیا برای انتقام پا به تورین خواهد گذاشت. حذف آنها از یورو و در مرحله اول حذفی، برای آنها به سختی قابل هضم است و همین موضوع باعث می‌شود لاروخا برای این بازی انگیزه بسیاری داشته باشد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، سه پیروزی برای اسپانیا، یک تساوی و یک پیروزی برای ایتالیا به ثبت رسیده است و اسپانیا این فرصت را دارد تا آمارش را مقابل آتزوری باز هم بهبود ببخشد. با این حال ایتالیا نیز دست و پا بسته نخواهد بود و در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

** شرایط متفاوت:

اما چند ماه پس از آن بازی، شرایط 2 تیم متفاوت شده است. سرمربیان قبلی رفته‌اند و لوپتگی از یک سو و ونتورا از سوی دیگر به ترتیب هدایت اسپانیا و ایتالیا را به عهده گرفته‌اند. تغییر اسپانیا نسبت به یورو 2016 حضور دیگو کاستاست که از ابتدا به میدان می‌رود. ایتالیا اما همان بدنه قبلی را حفظ کرده است.

** شرایط جدول:

هر 2 تیم بازی اول خودشان در این گروه را با برتری خاتمه دادند. فینالیست یورو 2016 در آستانه این بازی غیر از کیلینی، مدافع تیم ملی ایتالیا که در بازی اول تیمش اخراج شد و در این بازی محروم است، مصدوم و محروم خاصی ندارند و با تمام قدرت به میدان می‌آیند.

** رویارویی‌های قبلی:

در 31 رویارویی قبلی، اسپانیا دست بالا را داشته است. آن‌ها 11 بار پیروز شده و به همین تعداد تن به تساوی داده‌اند اما 9 بار هم مغلوب حریف شده‌اند.

** ترکیب احتمالی دو تیم:

ایتالیا: بوفون، بارزالی، بونوچی، رومانیولی، فلورنزی، پارولو، دروسی، بوناونتورا، دی‌شیلیو، پله، ادر

اسپانیا: دخئا، کارواخال، پیکه،راموس، آلبا، کوکه، بوسکتس، اینیستا، سیلوا، کاستا، ویتولو

** سایر بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی در اروپا:

گروه چهارم: اتریش- ولز ، جمهوری ایرلند- گرجستان، مولداوی- صربستان

گروه هفتم: مقدونیه- رژیم صهیونیستی، لیختن‌اشتاین- آلبانی

گروه نهم: ایسلند- فنلاند، کوزوو- کرواسی، ترکیه- اوکراین

604/602

کد خبر: 684048

وب گردی

وب گردی