پویول: بزرگ ترین حریف پپ منچسترسیتی است

مدافع سابق بارسلونا از کار سخت گواردیولا در تیم جدیدش گفت.

به گزارش ایسکانیوز، کارلوس پویول، مدافع سابق بارسلونا ادعا کرد پپ گواردیولا در منچسترسیتی، بزرگ‌ترین مبارزه زندگی خود را پیش رو دارد.

پویول در این باره اظهار داشت: به نظرم او در سیتی بزرگ‎ترین مبارزه دوران مربیگری خود را در پیش دارد اما قطعا موفق به تغییر شیوه فوتبال انگلیس به شیوه خودش می‌شود.همه می‌گویند فوتبال در انگلیس با سایر نقاط دنیا متفاوت است، با این حال گواردیولا با سیستم کاری خاص خودش می‌تواند فوتبال جزیره را متحول سازد.به نظرم اصلی‌ترین تغییر او می‌تواند تعدیل بازی مستقیم انگلیسی‌ها باشد. در جزیره هنوز از شیوه بازی مستقیم مبتنی بر حضور 2 مدافع میانی قدرتمند در حملات استفاده می‌شود.شخصا در این شیوه جایی ندارم چون از قد بلندی برخوردار نیستم.

او درباره سیستم پپ چنین توضیحاتی داد: گواردیولا به بازی هوشمندانه از خط دروازه تا زمین حریف اعتقاد دارد. البته قرار نیست شیوه‌ای که منچستریونایتد به کمک آن با 3 ضربه به توپ به گل می‌رسد، نقض شود اما پپ تصاحب توپ و شروع بازی از عقب زمین را می‌پسندد. خیلی خوب در تیم جدیدش جا افتاده و معمولا خیلی شفاف ایده‌هایش را با بازیکنان در میان می‌گذارد.خوشحالم که بهترین مربی دوران بازی خودم را در لیگ برتر موفق می‌بینم. او با وجود وارد کردن فشار زیاد به بازیکنان، احساس آزادی را به آن‌ها القا می‌کند.درک شیوه گواردیولا سخت است. من از بازی زیر نظر او لذت بردم.پپ تصور می‌کند هرگز بازیکنی جای پیشرفت دارد و واقعا همه بازیکنان زیر نظر او بهتر می‌شوند. به طور کلی سرمربی سابق ما، مشوق بزرگی تلقی می‌شود.

604/603

کد خبر: 684104

وب گردی

وب گردی