دعوت باشگاه پرسپولیس از هواداران برای شرکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن ۹۵

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران خواست در راستای مشارکت در توسعه و پیشرفت ایران عزیز در سرشماری نفوس و مسکن سال۹۵ حضور موثر و فعالی داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این بیانیه آمده است؛

بی تردید مردم عزیز کشورمان هر زمان پای پیشرفت ایران عزیز در میان بوده است پیش قدم بوده و حضور ارزشمند خود را به تصویر کشیده اند. عرصه های گوناگون چون؛ دفاع مقدس، علم و دانش، سیاست و مسایل اجتماعی از جمله این موارد بوده‌اند.

کشور عزیزمان ایران در دوران حساس گام برمی دارد. برای دستیابی به اهدافی که آرمان و آمال همه ایرانیان است و پیش از این نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است تا ایران اسلامی با پیشینه پر افتخار و غرور آفرینش به کشوری پیشرو در عرصه های علمی، امنیتی، اجتماعی، رفاهی و ... تبدیل شود، بیش از هرچیز به برنامه ریزی های دقیق نیاز است. اطلاعات و آمار دقیق پایه اصلی برنامه ریزی های هدفمند و هوشمند است تا سرمایه های کشور در مسیر رفع کاستی ها، توسعه، پیشرفت، ایجاد عدالت اجتماعی و افزایش سطح زندگی آحاد جامعه هدایت شود.

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس از هواداران پرشور خود می خواهد برای تحقق این اهداف ارزشمند به مشارکت فردی در این طرح که تاکید مقام معظم رهبری موید اهمیت آن است اکتفا نکرده و همانگونه که همواره فوتبال ایران را متاثر از حضور مثال زدنی خود کرده اند، در انجام این مهم نیز به ترغیب دیگران اهتمام ورزند.

604/602

کد خبر: 684125

وب گردی

وب گردی