کی روش: تنها یک تیم باثبات می‌توانست ازبکستان را شکست دهد

سرمربی تیم ملی گفت:در نیمه نخست به گل ارزشمندی دست یافتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم.

به گزارش ایسکانیوز، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از بازی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت:بازی بسیار سختی برای هر دو تیم بود.امروز نشان دادیم شایسته پیروزی هستیم.در همه زمینه ها خوب کار کردیم.در نیمه نخست به گل ارزشمندی دست یافتیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم. البته تیم ازبکستان هم در دقایقی از بازی موقعیت داشت ولی تیم ایران موقعیت های بیشتری ایجاد کرد و بازی را در اختیار داشت.

وی درباره علت بازی نکردن جهانبخش،آزمون و دژاگه گفت:این بازیکنان می توانستند از ابتدا برای ما بازی کنند و آماده مسابقه بودند.به دلایل تاکتیکی از آنها در نیمه دوم استفاده کردیم و از آنها راضی هستیم. ما در هوا هم مسلط بودیم و همچنین با سرعت خوب حمله کردیم و موقعیت سازی کردیم.

سرمربی تیم ملی درباره عملکردخوب خط دفاعی ایران بیان داشت:ازبکستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم.بازی ازبکستان با قطر و سوریه را با دقت دیده بودیم.امروز اصلا به مهاجمان ازبک اجازه ندادیم روی دروازه ما خطر ایجاد کنند.

وی ادامه داد:به بازیکنانم تبریک می گویم.می خواهم از آنها تشکر کنم که بی نهایت تلاش داشتند و هواداران ایرانی را خوشحال کردند.آنها امروز با دیسیپلین بازی کردند. امشب از سرعت بالای ازبکستان شگفت زده شدم و نمی دانم آنها این سرعت را از کجا آورده بودند. ازبکستان بازی بسیار خوبی انجام داد.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه آیا ازبکستان شانس صعود دارد یا نه؛ خاطرنشان کرد:برد قشنگی کسب کردیم.هر چند باید بگویم هنوز چیزی تمام نشده است و هنوز راه زیادی باقی مانده است.ازبکستان می تواند برای کره و چین خطرات زیادی را ایجاد کند.امیدوارم به این مساله اعتقاد داشته باشید.

وی درباره دیدار ایران با کره جنوبی گفت:کار سختی با تیم ملی کره در تهران داریم.

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این سوال که شما چندین مرتبه در تاشکند تیم ازبکستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داده اید، به نظرتان سختترین مصافتان با این تیم کدام بازی بوده است، گفت: دیداری که در تهران به ازبکستان باختیم سختترین بازی ما مقابل ازبکستان بود. البته در بازی امشب دیدیم که حریفان ما در این گروه کار سختی برابر ازبکستان خواهند داشت. اما این سه امتیاز تنها بخشی از امتیازهایی سات که باید برای رسیدن به جام جهانی کسب کنیم و به همین خاطر باید در ادامه بازیهایمان با تمرکزمان بالا به کارمان ادامه دهیم.
کی روش در پایان گفت: تنها یک تیم ملی ایران با ثبات می توانست این تیم خوب ازبکستان را شکست دهد.

604

کد خبر: 684127

وب گردی

وب گردی