از طریق بات چت تلگرام چگونه می‌توان کسب و کار را بهبود داد؟

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از روبات چت تلگرام کسب و کار خود را رونق داده‌اند و تلگرام با داشتن این امکان کار را برای بسیاری از کاربران راحت کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، یکی از ابزارهایی که بازاریابی را کارآمد‌تر کرده ربات چت تلگرام است. تعامل بالقوه مشتریان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کاری فشرده برای بیشتر سازمان‌ها به حساب می‌آید. موفقیت هر پروژه بستگی به رسیدگی شما به در خواست‌ها و پاسخ به سوالاتی است که در طول روند کار مطرح می‌شوند.

همین طور که به جذب مشتریان جدید مشغول هستیم، مسائل و مشکلات مشابه چندین بار تکرار می شوند. ما به یک " انبار اطلاعات" نیاز داریم که بتواند به مشتریان فعلی و بالقوه ما درباره اصول اولیه کمک کنند. در ابتدا، وبلاگ‌ها این مسئولیت را به عهده گرفتند. مقالات آموزنده ای در وبلاگ منتشر شد، مقالاتی که به سوالات مکرر پاسخ داده بودند. سوالاتی درباره: زمان مناسب پست گذاشتن. چگونگی نوشتن سر فصل هایی که جلب توجه می‌کند و چگونگی روبرو شدن با حالتی که ذهن نویسنده متوقف شده و چیزی به ذهنش نمی‌‌رسد.

وبلاگ مشکل را برای مدتی حل کرد، اما با رشد و ترقی نیازها نیز افزایش می‌یابند. وبلاگ نه تنها مقالات تولید محتوا را پوشش می‌دهد، بلکه شامل بخش‌هایی در مورد دیدگاه‌ها به موضوع تعامل مشتری و تجارت نیز می‌شود. اما با این همه پیدا کردن مقالات مرتبط مشکل بود. بنابراین توجهات به سمت ساخت یک " انبار اطلاعات " همراه با پاسخ سوالاتی که برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است، معطوف شد. در این بخش می‌توان از یک ربات استفاده کرد.

نکاتی برای رفع مسائل ساده

اولین ایده، ایجاد یک پایگاه داده از پرسش و پاسخ های متداول برای مشتریان بود تا کارکنان بتوانند برای رسیدگی به وظایف مهم‌تر آزاد باشند.

دو روش برای انجام این کاروجود دارد. اولین گزینه از طریق نرم افزار " هوشمند " است که می تواند سوال کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و بعد از مدتی قابلیت یادگیری و پاسخ به سوالات بیشتری را پیدا خواهد کرد. اما چنین ربات چتی کاملاً یک سرمایه گذاری است و نیاز به دانش برنامه نویسی پیشرفته دارد. گزینه ی دوم راحت تر است.

استفاده از ریات باعث کاهش سوالات مطرح شده از کارکنان خواهد شد.

منبع: زومیت

101

کد خبر: 684265

وب گردی

وب گردی