رونمایی معاون اول رییس جمهور از شش فروند بالگرد هلال احمر

معاون اول رییس جمهور از شش فروند بالگرد جدید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) با حضور در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ضمن رونمایی از این شش فروند بالگرد جدید، از تجهیزات و امکانات امداد و نجات جمعیت هلال احمر بازدید کرد.
براساس گزارش مدیرعامل شرکت هلیکوپتری نوید وابسته به جمعیت هلال احمر، این شرکت در بیش از 15 استان خدمات امداد هوایی و مردم یاری از جمله حمل و نقل مجروح و مصدوم و اطفاء حریق فعالیت دارد.
براساس این گزارش برای تکمیل و توسعه استعداد پروازی جمعیت هلال احمر و پوشش پروازی شبانه روزی در 31 استان کشور، به 17 فروند بالگرد جدید دیگر نیاز است.
معاون اول رییس جمهور همچنین از گروه های مختلف امدادی نظیر، گروه امداد و تجات کوهستان، واکنش سریع، گروه قواصی، گروه امداد و نجات در سیلاب و تجهیزات مختلف همچون دستگاه زنده یاب، کمک های اولیه و جزوات و کتب تألیف شده جمعیت هلال احمر نیز بازدید کرد و با توضیحات رییس جمعیت هلال احمر در جریان آخرین توانمندی ها و دستاوردهای این جمعیت قرار گرفت.
لازم به ذکر است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این بازدید دکتر جهانگیری را همراهی می کند.

202/201

کد خبر: 684332

وب گردی

وب گردی