بهمن کیارستمی و دکتر میر رودررو در یک میزگرد

پیرو مناقشات بر سر پرونده پزشکی عباس کیارستمی بهمن کیارستمی تقاضای دیدار و گفتگوی رودررو با دکتر میر پزشک معالج عباس کیارستمی داشت که روزنامه سپید امروز از احتمال برگزاری این میزگرد خبر داده است.

به گزارش ایسکانیوز روزنامه سپید نوشت: انتشار مصاحبه احمد میر، پزشک معالج عباس کیارستمی با روزنامه سپید انعکاس فراوانی در نشریات ایران و جهان داشت. جالب اینکه فرزند عباس کیارستمی از دکتر میر درخواست گفت‌وگوی رودرو با حضور خبرنگار روزنامه سپید را کرده است. بهمن کیارستمی در نامه‌ای سرگشاده به پزشک پدرش یادآوری کرده که ایشان برای صحبت با رسانه‌ها «منع» داشته و از برطرف شدن این منع ابراز خوشحالی کرده و در ادامه نوشته است: «...از مطالعه گفت‌وگوی اخیر جنابعالی با روزنامه سپید لذت بردم. بنده نیز پیش از این از شما تقاضای گفت‌وگو کرده بودم و شما همانطور که در مصاحبه اخیرتان گفته‌اید به دلیل حفظ‌ شان رابطه بیمار و پزشک، گفت‌وگو با بنده را نپذیرفته بودید.» بهمن کیارستمی در ادامه تاکید کرده با انجام گفت‌وگو شان طرفین زیر سوال نمی‌رود و افزوده است: «امروز با مباحثی که در این سه ماه مطرح شده، لازم می‌دانم بنده و جنابعالی رو در رو و مستقیم در رابطه با آنچه انجام داده‌اید و گفته‌اید گفت‌وگو کنیم. برای اطمینان خاطر جنابعالی این گفتگو می‌تواند در حضور خبرنگار روزنامه سپید یا هر نشریه دیگری که به آن اطمینان دارید انجام شود.»

روزنامه سپید از این پیشنهاد استقبال می‌کند و پیگیر این موضوع است که میزگردی با حضور طرفین و کارشناسانی بی‌طرف و آگاه بر تمام جوانب در روزنامه برگزار شود تا شاید ابعاد کمتر مورد توجه قرار گرفته و ناپیدای این موضوع جنجالی آشکار و سوءتفاهمات احتمالی حل و اطلاع‌رسانی بهینه برای عموم انجام شود.

502502

کد خبر: 684363

وب گردی

وب گردی