انتصاب فرمانده جدید منطقه دوم دریایی ولایت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پس از ابلاغ فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران و حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی، تمام تلاشمان را بکار بسته‌ایم تا به این امر جامه عمل بپوشانیم.

‌به گزارش ایسکانیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مراسم معارفه فرمانده نیروی منطقه دوم دریایی ولایت جاسک با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امیر دریادار شهید شیرانی، گفت: در سال 86 پس از ابلاغ فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر لزوم توسعه سواحل مکران و حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های بین‌المللی، مجموعه این نیرو رهنمودهای معظم له را نصب العین خود قرارداد و تمام تلاشش را بکار بست تا به این امر جامه عمل پوشانده شود.

وی افزود: یکی از مؤثرترین نفرات برای اجرای تأکیدات رهبر، امیر دریادار شهید شیرانی بزرگوار بود که با مدیریت شایسته و تلاش همه کارکنان خدوم منطقه دوم دریایی ولایت در این راه گام‌های بلندی برداشت. شهید شیرانی باهمت بالا، ایستادگی برای رسیدن به هدف، نیت خدایی و تلاش فراوان توانست فعالیت‌های چشمگیری در سواحل مکران انجام دهد که امروز در فقدان این شهید والامقام یادش را گرامی می‌داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خطاب به کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت، خدمت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار ارزشمند دانست و تأکید کرد: در میان نقاط مختلف، شما عزیزان این افتخار رادارید که عامل اصلی و تأثیرگذار توسعه سواحل مکران به دنبال اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری هستید که در این راه مردانه ایستاده‌اید پس قدر خود را بدانید و آگاه باشید که سلسله‌مراتب فرماندهی به‌ویژه فرماندهی معظم کل قوا قدردان زحمات و فعالیت‌های شما هستند.

سیاری با معرفی امیر دریادار دوم رضا عباسی به‌عنوان فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت و جایگزین امیر دریادار شهید غلامرضا شیرانی، وی را یکی از فرماندهان توانمند، پرتلاش، مؤمن و مقتدر دانست و گفت: دریادار دوم عباسی شیفته خدمت در سواحل مکران برای توسعه و آبادانی این مناطق است و قطعاً جانشین شایسته‌ای برای شهید شیرانی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، امیردریادارغلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در شهریورماه سال جاری در حین مأموریت به شهادت رسید. امیر دریادار دوم تکاور دریایی رضا عباسی فرماندهی جدید نیروی دریایی ولایت جاسک پیش‌ازاین فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل و جانشینی فرماندهی منطقه یکم دریایی امامت(بندرعباس) را بر عهده داشته است.

202/201

کد خبر: 684376

وب گردی

وب گردی