ZenWatch 3 تا یک ماه دیگر با قیمت ۲۲۹ دلار عرضه می‌شود

اگر از طرفداران پروپاقرص سیستم‌عامل Android Wear باشید، احتمالا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ میلادی، آن‌قدرها هم برای‌تان جذاب نبوده. در این بازه‌ی زمانی، در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی‌، خصوصا ساعت‌های هوشمند، رقابت اصلی بین نسل دوم از ساعت‌های هوشمند اپل یا همان اپل واچ ۲ و Gear S3، محصول جدید سامسونگ بوده. هیچ‌کدام از این دو محصول از سیستم‌عامل Android Wear استفاده نمی‌کنند؛ اولی به سیستم‌عامل Watch OS مجهز است و دومی هم از سیستم‌عامل خود سامسونگ، یعنی تایزن استفاده می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، همه‌ی این‌ها زمانی بدتر می‌شود که بدانید گوگل تاریخ انتشار نسخه‌ی دوم از سیستم‌عامل Android Wear را تا ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی، عقب انداخته است. با این حساب هیچ محصول درست و درمان و شبه‌پرچمدار دیگری باقی نمی‌ماند که تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی، دست طرفداران این سیستم‌عامل محبوب رو بگیرد. البته این را هم در نظر داشته باشید که تمام این موارد، تا پیش از دیروز و اعلام رسمی تاریخ عرضه‌ی نسل سوم از ساعت‌های هوشمند ایسوس اعتبار دارد.

دیروز مدیران ایسوس رسما تایید کردند که نسل سوم از ساعت‌های هوشمند‌شان را در ماه نوامبر امسال در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار خواهند داد. برای ساعت هوشمند ZenWatch 3 هم قیمت ۲۲۹ دلار در نظر گرفته شده است.

ایسوس برای اولین بار در جریان نمایشگاه IFA امسال از این ساعت جدید رونمایی کرد. همان‌طور که در بالا هم اشاره شد، ساعت هوشمند ZenWatch 3 در زمان عرضه به‌ بازار در ماه آینده به سیستم‌عامل Android Wear مجهز خواهد بود. هم‌‌چنین بر اساس اطلاعات منتشر شده عملکرد این ساعت هوشمند در مقایسه با مدل قبلی خودش یعنی ZenWatch 2 بهتر شده است. در طراحی این ساعت هوشمند جدید هم ریزه‌کاری‌های زیادی در نظر گرفته شده تا ظاهرش در مقایسه با قبل زیباتر به‌نظر برسد. برای سخت‌افزار این ساعت هوشمند جدید از تراشه‌ی Wear 2100شرکت Qualcomm استفاده شده است. صفحه‌ی نمایش ۱٫۳۹ اینچی با دقت تصویر ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل که شکل دایره‌ای دارد، از دیگر مشخصات این ساعت جدید است. رابط‌های فیزیکی مخصوص یک ساعت معمولی هم روی ساعت جدید، درست مشابه اپل‌واچ‌ها به‌چشم می‌خورد که با استفاده از آن‌ها کاربر می‌تواند از سیستم‌عامل دستگاه‌اش استفاده کند. این ساعت ۹٫۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد و شیشه‌ی آن با یک لایه‌ی Gorilla Glassمحافظت شده است، تا خیال کاربر بابت پیش آمدن حوادث احتمالی، راحت بشود.

از جمله ویژگی‌های دیگر ساعت ZenWatch 3 می‌توان به باتری ۳۴۰ میلی‌آمپری جدید آن اشاره کرد. باتری جدید این امکان را به کاربران می‌دهد تا ۶۰ درصد ظرفیت باتری را در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ کنند.

منبع: دیجی کالا

108/108

کد خبر: 684426

وب گردی

وب گردی