همکاری دو تن از پرسنل واحد تهران شرق با کمیته اجرایی دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی

در حکمی از سوی معاون اجرایی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی، محمدرضا جدیدیان مدیردفتر توسعه فناوری و ارتباط  با صنعت و مهدی عبداله زاده رئیس دفتر معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بعنوان اعضای کمیته اجرایی دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی منصوب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، دربخشی از این احکام خطاب به جدیدیان و عبداله­زاده آمده است:

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند حضرتعالی در زمینه توسعه علوم و فناوری در حوزه بین الملل به موجب این ابلاغ به عنوان عضو کمیته اجرایی دومین اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی که از تاریخ 27 لغایت 30 مهرماه 1395 در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار خواهد گردید منصوب می­شوید.

به گزارش روابط عمومی واحد تهران شرق به نقل از دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی، اجلاس بین المللی توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی رویدادی است که همه ساله با هدف تجمیع ظرفیت­ ویژه کشورهای اسلامی در حوزه فناوری و با هدف دستیابی به اقتصاد دانش بنیان برگزار می­گردد.

با عنایت به اهداف عالی دبیرخانه اجلاس مبنی بر فعالیت این مجموعه در کلیه کشورهای اسلامی و بهره مندی از توان بالقوه سایر کشورها در حوزه­های علوم و فناوری، دومین دوره این رویداد با همراهی مرکز تجارت بین الملل سازمان همکاریهای اسلامی از تاریخ 27 لغایت 30 مهرماه 95 در کشور مالزی برگزار خواهد گردید.

این اجلاس فرصت مناسبی جهت فعالان علمی، فناوری، صنعتی و اقتصادی کشورها را فراهم خواهد آورد تا در تعاملی سازنده و با بهره مندی از فضای ویژه ایجاد شده جهت حضور صاحبان دانش و فناوری و همچنین سرمایه گذاران و تجار کشورهای اسلامی موجبات ارتباط نزدیک­تر و همکاری‎های مستمر فی مابین را فراهم آورده و گامی جدی در زمینه تجاری سازی دستاوردهای علمی و فناوری کشورهای اسلامی بردارند.

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا حضور در اجلاس مذکور می­توانند به آدرس اینترنتی: www.2cst-ic.com مراجعه کنند.

101

کد خبر: 684585

وب گردی

وب گردی