به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اگرچه سامسونگ سریعاً فبلت های معیوب را از بازار جمع آوری کرده و آنها را با نسخه های سالم جایگزین نمود، اما این سلسله وقایع باعث از بین رفتن اعتماد کاربران و طرفداران به این برند شده و بخش قابل توجهی از آنها قصد دارند کمپانی مذکور را تنها بگذارند.
در همین راستا شرکت Branding Brand که در زمینه راهکارهای تجارت الکترونیک سرآمد است، پژوهشی را به صورت آنلاین انجام داده تا تأثیر انفجارهای پی در پی نوت 7 را ارزیابی کند. این تحقیق بین 1000 نفر از خریداران و مالکین دیوایس های سامسونگ انجام شد.
در بین شرکت کنندگان در تحقیق فوق، 34 درصد از آنها اعلام کردند دیگر هیچ موبایلی از این شرکت نخواهند خرید. گفتنی است 81 درصد این افراد همواره یکی از محصولات سامسونگ یا دیگر دیوایس های اندرویدی را در اختیار داشته اند.
اما نکته مهم این است که نظرسنجی مذکور قبل از سرایت نقص باتری به نوت 7 های سالم و جدید انجام شده، و با توجه به اینکه احتمال می رود به زودی شاهد فراخوان مجدد و جمع آوری فبلت های پرچمدار سامسونگ از بازار باشیم، انتظار می رود آمارهای آتی بسیار بدتر از این باشد.
منبع:BGR