تهران-ایسکانیوز: ماموران شهرداری می‌گویند توسط متخلفان مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند اما طرف مقابل می‌گوید ماموران شهرداری به روی ما قمه کشیدند.


یکی از کارمندان شهرداری منطقه ۹ می‌گوید خانواده تیموری که سالهاست پارکینگی در مقابل شهرداری ناحیه یک این منطقه در میدان استادمعین دارند دری تازه برای پارکینگشان باز کرده بوده‌اند. ماموران شهرداری برای بستن این در اقدام می‌کنند اما کارگران پارکینگ مقاومت می‌کنند و درگیری میان آنان شدت می‌گیرد.


به گفته این کارمند شهرداری منطقه ۹ کارگران به روی ماموران قمه کشیدند و یکی از ماموران که ۶۸ سال سن داشته و به شدت مجروح شده است اکنون در بیمارستان خاتم الانبیا بستری است.


با این حال یکی از اعضای خانواده تیموری که در این پارکینگ مشغول به کار است می‌گوید این ماموران شهرداری بوده‌اند که آنان را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.


ق. تیموری به خبرنگار ایسکانیوز می‌گوید: «ما برای پارکینگمان دری اضافه کرده بودیم اما ماموران شهرداری گفتند می‌خواهند جلوی آن حدول بگذارند. زمانی که گفتیم هنوز پرونده در این باره باز است و قرار است در این باره صحبت کنیم روی ما قمه کشیدند و با شن‌کش و چوب به جان ما افتادند.»


تیموری که هم‌اکنون در کلانتری منتظر تصمیم‌گیری نیروی انتظامی در این باره است می‌گوید یکی از همکاران او به کما رفته و در بیمارستان امیرالمومنین بستری است. به گفته او خودرویی که پارکینگ مراجعه کرده نشان سدمعبر شهرداری را روی خود داشته است.


پلیس اعلام کرده که طرفین درگیر ماجرا به کلانتری منتقل شده و پرونده برای بررسی در مراجع قضایی تشکیل شده است.


پیش از این نیز یک کارگر جمع آوری زباله یا به گفته شهرداری تهران نخاله جمع کن با ماموران شهرداری درگیر شده بود که این درگیری منجر به فوت او شد. فوت علی چراغی نهایتاً توسط شهرداری به شرکت پیمانکاری که «نیروی شهرداری محسوب نمی‌شود» نسبت داده شد اما این بار خودروی سد معبر با نشان رسمی شهرداری وارد درگیری شده است.

کد خبر: 68476

وب گردی

وب گردی