مجری طرح فیلم کیانوش عیاری: عیاری وسواس خاصی دارد/سرمایه محمد امامی بازگردانده می شود

مجری طرح فیلم «کاناپه» گفت: محمد امامی 20% در فیلم «کاناپه» سرمایه گذاری کرده است که تقریبا معادل 300 میلیون تومان می شود و احتمالا به او بازگردانده شود، اما هنوز تصمیم قطعی برای سرمایه گذاری آقای امامی در فیلم «کاناپه» گرفته نشده است.

شاهرخ دستور تبار درباره مرحله تولید فیلم «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری در گفتگو با ایسکانیوز، گفت: هشت روز از فیلمبرداری «کاناپه» گذشته است و طبق برنامه قرار است تصویربرداری آن 60 روز به طول انجامد.
او درباره طولانی بودن زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: آقای عیاری وسواس خاصی دارد و به همین دلیل مدت زمان تصویربرداری فیلم های این کارگردان از حد معمول که در حال حاضر در سینمای ایران ساخته می شوند بیشتر طول می کشد و کیانوش عیاری تا نتیجه ای را که می خواهد به دست نیاورد راضی نمی شود.

دستورتبار ابراز امیدواری کرد که «کاناپه» برای سی پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده شود و ادامه داد: آقای عیاری تمام تلاششان را می کنند که فیلم برای جشنواره فجر آماده شود برای همین فیلم همزمان هم تدوین می شود.

او درباره فراخوان بازیگری که عیاری برای انتخاب بازیگران زن داده بود، گفت: همه بازیگران خانمی که در «کاناپه» حضور دارند از فراخوانی که برای انتخاب بازیگر منتشر شد انتخاب شده اند و همه بازیگران زنی که در این فیلم حضور دارند اولین فیلم خود را تجربه می کنند البته به جز فریبا کامران که از بازیگران سینما و تلویزیون است.

مجری طرح فیلم «کاناپه» درباره انتخاب بابک حمیدیان به جای شهاب حسینی در این فیلم گفت: پس از انصراف آقای حسینی از حضور در «کاناپه»، کیانوش عیاری،بابک حمیدیان را انتخاب کرد و حتما حمیدیان به نقشی که قرار بود شهاب حسینی آن را ایفا کند نزدیک بوده است که برای این نقش انتخاب شد.

او ادامه داد: امیدوارم اتفاقاتی که برای «خانه پدری»افتاد برای این فیلم نیفتد چون در «کاناپه» کسی کشته نمی شود برای همین فیلم بحث برانگیزی نیست. برای اکران «خانه پدری» از آقای عیاری خواستند تا صحنه ای را که در آن با سنگ دختر خانواده کشته می شود از فیلم حذف شود اما عیاری نپذیرفت.
شاهرخ دستورتبار درباره سرمایه گذاری محمد امامی در کاناپه گفت: محمد امامی 20% در فیلم «کاناپه» سرمایه گذاری کرده است که تقریبا معادل 300 میلیون تومان می شود و احتمالا به او بازگردانده شود، اما هنوز تصمیم قطعی برای سرمایه گذاری آقای امامی در فیلم «کاناپه» گرفته نشده است.


به گزارش ایسکانیوز، محمد امامی از سرمایه گذاران فیلم «کاناپه» است که به تازگی بازداشت شده است. دستگیری و بازداشت سید محمد امامی تهیه کننده سریال «شهرزاد» و سریال «شاهگوش» روز به دلیل فساد مالی صندوق فرهنگیان از روز ۱۱ مهر ۹۵ تایید شد.
داریوش عیاری (مدیر فیلمبرداری)،‌ علیرضا غفاری‌نژاد (صدابردار)،‌ مهدیه اعرابی (طراح گریم)، امیرحسین قدسی (طراح صحنه و لباس)،‌ حسن آقاکریمی (مدیر تواید)، شاهرخ دستورتبار (مجری طرح)، محمدرضا صادق (مدیر تدارکات)،‌ شبنم عرفی‌نژاد (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان) و امید رئیس دانا (آهنگساز) از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. صحنه‌های این فیلم در تهران و شهرستان شمیرانات فیلمبرداری می‌شود.
503502

کد خبر: 684834

وب گردی

وب گردی