از شروع طوفانی تکواندو  و وشوو دانشگاه آزاد اسلامی  تا صدرنشینی فوتسال بانوان

پورعرب_ اکثر مسابقات در رشته های انفرادی و تیمی در لیگ های مختلف شروع شده و تیم دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون جزو تیم های موفق بوده است.

به گزارش ایسکانیوز،تیم فوتسال بانوان دانشگاه ازاد اسلامی با گذشت 4 هفته از رقابت های لیگ برتر موفق شده تا صدرنشین شود و بیشترین امتیاز را بدست آورده است.

تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی توانسته در 4 هفته 60 گل به حریفان خود بزند و با اقتدار در جایگاه نخست قرار گیرد.البته در این میان نباید زحمات سرمربی این تیم شهرزاد مظفر و بازیکنان ملی پوش این تیم از جمله فرشته کریمی،فاطمه اعتدادی،نسیم غلامی و فرزانه توسلی نادیده گرفته شود.

مظفر در این خصوص گفت: با بازیکنان و حمایت های همیشگی از سوی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی می توانیم در لیگ فوتسال به قهرمانی برسیم.البته حریفان سرسختی مثل شرکت ملی حفاری اهواز به دنبال رسیدن به ما هستند و نباید خیلی راحت امتیاز از دست دهیم.

شروع خوب وشوو با جوانان

تیم وشوو دانشگاه آزاد اسلامی دومین تیمی است که توانست در لیگ خود مسابقات را با برد آغاز کند و موفق شد حریفش، یعنی مقاومت بسیج را با نتیجه 8 بر 4 شکست دهد تا در هفته آینده به مصاف شهرداری دامغان و شهرداری ملارد برود. هدایت این تیم برعهده علی اسفندیاری است و وی ترجیح داد در هفته نخست به ملی پوشان استراحت بدهد و از وشووکاران جوان خود استفاده کند.

خیز بلند تکواندو برای قهرمانی

یکی از اتفاقات مهم ورزشی در رشته تکواندو پیروزی تیم دانشگاه ازاد اسلامی مقابل شهرداری ورامین بود.این تیم سال قبل موفق شد با اختلاف کم قهرمان لیگ شود اما در سال جدید و در هفته نخست شاگردان ایمان زاده توانستند شهرداری ورامین را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهند و با انگیزه بالا آماده حضور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر تکواندو شوند

.رضا ایمان زاده در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: خوشحالم توانستیم در فینال زودرس با شهرداری ورامین این تیم را شکست دهیم و گام نخست را با قدرت برداریم و خودمان را برای بازی در هفته دوم آماده کنیم.

قهرمانی بانوان در دوومیدانی

مسابقات دوومیدانی لیگ بانوان کشور که با حضور 105 ورزشکار در قالب 13 تیم باشگاهی و استانی در روزهای پنجشنبه و جمعه، 8 و 9 مهرماه در ورزشگاه آفتاب تهران برگزار شد، با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. این تیم با کسب مجموع 950 امتیاز در هر چهار مرحله این دوره از مسابقات، فاتح عنوان قهرمانی شد.

برای تیم دانشگاه آزاد نفراتی چون مریم طوسی،الناز کمپانی،سهیلا نادری، الهه سیفی،سمیرا خداترس، جمیله سیفی،پریسا عرب،سمانه کوهکن،آیلین بابکی،
شقایق کشاورز و سپیده توکلی حضور داشتند.

نقش بسزای دادگان در تیمداری دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی هرساله در تمام رشته ها به جز فوتبال تیمداری کرده و معاونت ورزش نقش به سزایی در این موفقیت ها داشته است.سرمربیان تیم ها علت اصلی این موفقیت را حضور دکتردادگان در معاونت ورزش می دانند و وی با مدیریت خود توانسته قدرتمند ترین تیم ها را تشکیل دهد.البته دادگان و دکترمیرزاده سال گذشته هم به واسطه نقش بسزایی که در ورزش داشتند به عنوان مدیران برتر رزشی انتخاب شدند و بعید نیست با این روند مجددا مدیران دانشگاه آزاد به این عنوان دست یابند.

603/602

کد خبر: 684909

وب گردی

وب گردی