طاهری: درخدمت پرسپولیس هستم/ پرداختی‌هایمان به ورودی ما بستگی دارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس تهران گفت: من بازنشسته نیستم و نشانه‌اش اینکه همچنان در خدمت پرسپولیس هستم.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: من بازنشسته نیستم و نشانه‌اش اینکه همچنان در خدمت پرسپولیس هستم. همچنین بحث سرپرستی و مدیرعاملی برای من مهم نیست. من دنبال واژه‌ها نیستم. این واژه‌ها نیستند که کار انجام داده یا به ما ارزش می‌دهند. برای من هم ارزشی ندارند. آنچه برای من مهم است، خنده‌ای است که روی لب هواداران بنشیند.

علی اکبر طاهری پس از پایان دیدار تدارکاتی پرسپولیس در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره بازنشسته بودن خود گفت: الان که هستم و کارم را انجام می‌دهم. شان رسانه ها این نیست که دنبال هر خبری باشند. اگر کسی مطلبی می‌گوید از خود وی بپرسید. اینکه ما و شما هر روز دنبال حرف و حدیث‌ها باشیم و برای این کار وقت بگذاریم درست نیست.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه مدیرعامل نشدن وی مثل این است که به رئیس‌جمهور حکم بدهند اما او را تنفیذ نکنند، اظهار داشت: اینکه کسی بازنشسته باشد و سرپرست بماند؛ معنی ندارد. من ‌دنبال این حکم، واژه‌ها و مدال نیستم. برای من لذتی بالاتر از آن نیست که خنده را به لب هواداران بیاورند و این یک دنیا برای من ارزش دارد. من کارم را انجام می‌دهم و طبق اساسنامه اختیاراتی دارم. واژه‌ها به ما ارزش نمی‌دهند. واژه‌ها کار هم انجام نمی‌دهند. الان هم من به عنوان فرد اجرایی باشگاه در خدمت‌تان هستم و هیچ خللی از این ناحیه در امور باشگاه وجود ندارد.

سرپرست پرسپولیس درمورد اینکه قرار بود باشگاه قبل از دربی به بازیکنان پول بدهد اما این اتفاق نیفتد گفت: عبارات را اصلاح کنیم. اینکه «باید» قبل از دربی پول می‌دادیم، درست نیست و لطفا این مسائل را به عنوان رسانه جا نیندازید. ما شرایطی داریم که طبق آن عمل می‌کنیم و پرداختی‌هایمان نیز به ورودی ما بستگی دارد. شاید مشکلاتی در روند اجرای کارها به وجود بیاید اما سعی می‌کنیم جلساتی را برگزار کرده تا این مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: پارسال هم دو سه ماه طول کشید تا مشکلات حل شد و طرح‌ها جا افتاد و امسال هم دو سه طرح داریم که زمان می‌برد تا اجرایی شود و به اوج و سودهی برسد. الان روی بخش موسسه اعتباری کوثر و سامانه هواداری کار می‌کنیم و زمان می‌برد تا خیل هواداران به این طرح‌ها بپیوندند، هر چند که انتظارات ما هم بالاست و امیدواریم دیگران هم درک کنند. صدا و سیما می‌تواند کمک زیادی به ما کند و رسانه‌ها نیز همچنین. با این وضعیت اقبال به باشگاه بیشتر شده و درآمد هم بیشتر می‌شود.

سرپرست پرسپولیس د مورد اینکه سامانه پیامکی حامی این باشگاه به طور شفاف برخی موارد مانند اینکه چند نفر عضو این سامانه هستند و سایر موضوعات را اعلام نمی‌کند،گفت: برخی مسائل دست ما نیست. در یک مقاطعی یک نفر در روز 500 تومان و یک نفر دیگر 200 تومان در روز کمک می‌کنند و یک سری هم امتیاز می‌خرند. بنابراین در مقاطع مختلف این رقم‌ها بالا و پایین می‌شود اما همه طبق قاعده پرداخت شده و کمک خوبی به ما می‌شود. همه چیز روشن و مستند و برای ما معلوم است. آنها کمک شایسته‌ای می‌کنند و جا دارد از این حامی و همراه اول تشکر کنم.

604/602

کد خبر: 684958

وب گردی

وب گردی