معرفی دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی/بلورچیان: ظرفیت ها و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در موفقیت من نقش مهمی داشتند

دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی معتقد است اگر دانشجویان همیشه با علاقه شان همسو باشند، موفق خواهند شد.

دانشگاه آزاد اسلامی در مراسمی با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده رئیس این دانشگاه، معاونان دانشگاه و جمعی از دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد در واحد تهران شمال، از11 دانشجوی نمونه این دانشگاه تجلیل کرد. در این میان جهت آشنایی بیشتر با فعالیت های این دانشجویان به گفتگو با مهشید بلورچیان، دانشجوی نمونه مقطع دکتری رشته دامپزشکی می پردازیم.

لطفاً درباره انتخاب این رشته، طریقه مطالعه و گذراندن اوقات فراغت خود برای ما بگوئید؟

-از آنجایی که من به مطالعه علاقه بسیاری دارم، حداقل روزی 8ساعت از وقتم را به اینکار معطوف می کنم. همچنین بیشتر در جستجوی مقاله های تازه هستم که از این راه بتوانم اطلاعاتم را به کامل کنم و در حال حاضر مشغول یادگیری زبان فرانسه هم هستم.

می دانیم که تقریبا نیمی از امتیازات دانشجوی نمونه مربوط به فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی است. برای ما بگوئید چه عواملی باعث شد که شما کل این امتیاز را کسب کنید.

-من 3کتاب بنام خودم دارم که یکی تألیفی و دوتای دیگر ترجمه هستند؛ بعلاوه من پایان نامه ام را هم بصورت مشترک با دانشگاه گلاسکو اسکاتلند بصورت مشترک کار کرده ام که اکنون با یکی از استادهای دانشگاه آزاد می خواهیم این پایان نامه را بصورت کتاب درآوریم.

آیا در زمینه ورزشی نیز فعالیت داشته اید؟

-من عضو تیم کوه نوردی دانشگاهمان بودم و اخیرا هم در حال گرفتن مدرک مربی گری شنا و ایروبیک هستم.

آیا دانشگاه آزاد اسلامی نقشی در مسیر زندگی شما داشته است؟

-بله، استادهای دانشگاه در درس ها و تحقیقاتی که انجام دادم کمک های زیادی به من کرده اند.

توصیه برای دانشجویان جویای علم!

توصیه من به سایر دانشجویان این است که رشته خود را با دقت انتخاب کنند ؛اگر همیشه در جهت علاقه شان حرکت کنند ، حتما موفق می شوند.

102/101

کد خبر: 684979

وب گردی

وب گردی