موفقیت دانشجوی واحد رشت به همراه تیم ملی فوتبال  7 نفره در مسابقات پارالمپیک ریو

دانشجوی رشته تربیت بدنی مقطع کاردانی دانشگاه ازاد اسلامی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال 7 نفره به همراه این تیم در پارالمپیک ریو (2016 ) موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حامد آتش افروز دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این واحد دانشگاهی دیدار کرد.

در این دیدار دکتر امیرتیموری ضمن تقدیر از زحمات این عضو تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان، از وی دعوت کرد تا در مقطع کارشناسی تربیت بدنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ادامه تحصیل دهد.

گفتنی است حامد آتش افروز متولد 1361 در شهر رشت است و از 7 سالگی با علاقه مندی به فوتبال، این ورزش را در یکی از محلات رشت شروع کرد و الان بعد از گذشت چند سال توانست عنوان های دوم پارالمپیک پکن و سومی پارالمپیک لندن و طلای بازیهای آسیایی گوانجو ( 2010 ) و اینچوان ( 2014 ) چین را از آن خود کند.

وی در حال حاضر عضو و کاپیتان تیم ملی فوتبال 7 نفره کشورمان است وبه عنوان نماینده جمهوری اسلامی در بازیهای پارالمپیک ریو توانست به همراه تیم خود با عبور از حریفان، مقام دومی این مسابقات را بدست آورد.

102/101

کد خبر: 685004

وب گردی

وب گردی