مخازن پسماند در هیات‌های مذهبی منطقه 7  توزیع شد

معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از توزیع مخازن پسماند در هیئت‌های مذهبی سطح منطقه در راستای کاهش آلودگی‌های شهری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: با فرارسیدن ما محرم و استفاده بیشتر مردم از ظروف یکبار مصرف، اداره بازیافت منطقه درصدد است تا ظروف یکبار مصرف را که بیشتر در ایستگاه‌های صلواتی و هیئت های مذهبی استفاده می‌شود را جمع آوری کند.

او گفت: این اقدامات در جهت پاکیزه سازی شهر و طرح تفکیک از مبدا در سطح منطقه بصورت شبانه‌روزی تا پایان مراسم های عزاداری ادامه خواهد یافت.

معاون شهردار منطقه 7 از اجرای طرح آموزش بازیافت به شهروندان در مساجد و حسینیه‌های سطح منطقه خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های شهرداری منطقه در پاسداشت ایام ماه محرم و صفر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، معرفی جلوه‌های زیبای قیام حسینی به عموم شهروندان، انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان برگزار می‌شود.

شعبانی گفت: آموزشگران بازیافت با مراجعه به مساجد به آموزش بهینه کردن تفکیک پسماندهای خشک و کم حجم‌سازی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف تجزیه‌ناپذیر و استفاده از ظروف تجزیه پذیرگیاهی می‌پردازند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه7، معاون امور خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 گفت: توزیع کیسه‌های آبی مخصوص پسماندهای خشک و بروشور اطلاع‌رسانی میان نمازگزاران از دیگر اقدامات اجرا شده از سوی اداره بازیافت منطقه بوده است.

105/602

کد خبر: 685013

وب گردی

وب گردی