جنایت به خاطر مرغ مینا/ قاتل :قبل از مرگ می خواهم مادرم را ببینم

پسر جوانی که به خاطر یک مرغ مینا مرتکب قتل شده بود به حرمت ماه محرم بخشیده شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان هشتم مرداد سال 91 ماموران پلیس از جنایتی در منطقه باغستان شهریار با خبر شدند. تیم جنایی پس از حضور در محل، متوجه شدند، اهالی قصد دستگیری سارقی را داشتند که او با چاقو پسر جوانی را به قتل رسانده بود. قاتل قبل از فرار توسط مردم دستگیر شده بود.

پسر 19 ساله پس از انتقال به پلیس آگاهی با اعتراف به جرم خود گفت: من شغلم ایزوگام کردن خانه ها است. امروز در مسیر بازگشت به خانه متوجه مرغ مینایی شدم که بالای دیوار کارگاهی نشسته بود. برای شکار آن بالای دیوار رفتم که اهالی متوجه شده و به تصور اینکه من دزد هستم به طرفم حمله کردند. من هم برای دفاع از خود ، مرتکب قتل شدم.

پسر جوان پس از محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم و رای دادگاه در دیوان عالی کشور تائید شد. در حالی که قاتل در یک قدمی چوبه دار قرار داشت، اولیای دم به حرمت ماه محرم قاتل را بخشیدند.

امروز قاتل از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه قرار گرفت که در دفاع از خود گفت: از قتل پشیمانم و در این مدت در دارالقرآن زندان فعالیت می کردم و توانستم رفتار گذشته خود را اصلاح کنم. مادرم در بیمارستان به خاطر سرطان بستری است و تقاضا دارم مرا ببخشید و آزاد کنید تا قبل از مرگ در کنار او باشم.

پس از دفاعیات قاتل ، قضات وارد شور شده و با حکم دادگاه پسر جوان به زودی آزاد می شود.

105/602

کد خبر: 685015

وب گردی

وب گردی